ROCKA SOCKORNA!

 

I dag er det den Internasjonale Downs syndrom dagen, og det må markeres på den kuleste måten. 

 


Trykk på bildet for å lese om hva jeg syns om “rocka sockorna”. Legg også merke til den ene sokken fra i fjor.

I dag rocker vi sokkene for alt det er verdt. Det har jeg gjort i noen år nå og kommer til å fortsette med det i all evighet. Jeg syns det er fint å vise at man bryr seg om andre, og vise at det faktisk er fint å være annerledes, å være seg selv, akkurat slik man er. Man kan faktisk ikke være noen andre, og det burde man ikke ville heller. Vær stolt av deg selv, og vær stolt av andre. 

 

Rocker du sokkene i dag?

 

_________________________________________________________

#personlig #downssyndrom #rockasockorna #rockthesocks #rockesokk

_________________________________________________________

14 kommentarer
    1. Du må si fra om mårran Elin!! Jeg visste det ikke før nå, men resten av kvelden skal jeg sette litt fokus på det. Bytter sokker nå;-)

    2. Så det på vg.no at det er internasjonal dagen for Downs i dag. Vi må ha respekt for de som lever med dette, de som er litt annerledes har livets rett på mange vis. Så TV-Serien om Tangerudbakken er viktig.

    3. Helge: Jeg skal være den første til å innrømme at jeg ikke har sett, eller ser på Tangerudbakken, men jeg har hørt at det er en fin og morsom serie 🙂 Jeg så faktisk en episode for et par uker siden, så kan godt hende jeg ser den med tiden 🙂

    4. Ja det er fint..men jeg har ikke gjort det altså..her gikk det i like sokker…men ingen som ser meg uansett…hihih..flott tiltak!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg