HATTEFIN.

Bare gjør som du vil.

Kristoffer sier jeg ligner på moren til Karl i Karl og Co. Jeg visste ikke hvem det var så jeg måtte google. Den eneste kommentaren jeg har til akkurat det er at; hvis jeg skulle bry meg om alt folk måtte komme til å mene hele tiden så hadde jeg ikke kunne gå utenfor dørene noen gang. Herre jemenin, kan ikke folk bare slutte å tenke på hva andre skulle komme til å mene om noe? Hvis du vil gå i en hatt du ikke kler, fordi du syns den er kul, så bare gå i den hatten du ikke kler fordi du syns den er kul. Det er akkurat det jeg gjør og det har jeg ingen planer om å slutte med, uansett hva andre måtte mene. Så det så. Men ja, Petter kler fremdeles denne hatten bedre enn meg (forrige innlegg).

 

 

ELEVELE

 

#gjørsomduvil #bøttehatt #hattefin

6 kommentarer
    1. Helt perfekt, rett og slett. Uten noen form for sammenligning, så fikk min kjære mamma tilnavnet «hattedama». Hun gikk alltid med hatt, som hun hadde mange av. Det var ikke snakk om mote, det var hennes lyst som var drivkrafta. Så peis på, du er kvinne for din hatt. Nemlig. 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg