HVORFOR SKAL DET VÆRE SÅ VANSKELIG?

Jeg bare finner ikke motivasjon.

Formen blei litt sånn ikke god tidligere i sommer, så jeg måtte roe ned treningen litt. Da mest styrketreningen, som jeg har med PT. Jeg prøvde å finne noen gruppetimer jeg kunne like, jeg prøvde vel 2 i august og siden det har jeg ikke trent. Det er skikkelig teit, men jeg bare greier ikke å finne motivasjonen til å begynne igjen.

Jeg sto klart til å trene hjemme i garasjen forrige uke, men ting kommer alltid i veien og da er det lett å bruke det som unnskyldning til å utsette ting. Og jeg har fremdeles ikke trent siden august. Jeg veit ikke hva jeg skal gjøre for å finne motivasjon, så hvis noen har noen tips må du gjerne kaste de tipsene min vei.

 

 

ELEVELE

 

#hverdag #trening

2 kommentarer
    1. Kjedelig når en mister motivasjonen! Jeg er sånn skrudd sammen at jeg må bestemme meg for å gjøre det – og så MÅ jeg gjøre det bare……………! Lykke til med å komme igang igjen – klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg