HVERDAG- NU ÄR DET NATTEN.

 

Gratulerer så mye med dagen i dag, til alle og enhver. 

 

I dag har vært en rolig dag for min del, da jeg ikke feirer dagen noe særlig i det hele tatt. Vi har bare ligget rett ut på sofaen i hele dag, mer eller mindre. Jeg er ikke motstander av dagen, ikke i det hele tatt. Jeg har bare ingen tilknytning til barnetoget her nede, så da blir jeg heller hjemme. 

Neste år tenker jeg nok at jeg muligens reiser oppover for å se på tantebarn gå i tog. Det burde jeg ha gjort for lenge siden, men det blir jo sjeldent slik. I år med langhelg og greier burde jeg egentlig ha gjort det, men jeg må så mye oppover de kommende helgene, så jeg orket ikke en helg til. 


En helt vanlig dag her i huset. 
 

Nå skal jeg straks komme meg i seng så jeg orker å våkne i morgen. Man blir fort litt vel slapp når man har så mange fridager etter hverandre. Jeg jobbet jo lørdag, men det har jo vært langhelg for det om. Litt greit at det bare er tre dager med jobb før det er helg igjen, egentlig. 

Til helgen skal jeg gjøre ingenting, som i ingenting. Helgen etter det begynner alt det hektiske, så jeg skal seriøst passe på å gjøre minst mulig til helgen. Jeg blir sliten bare av å tenke på alt jeg skal, så da må man bare nyte stillheten mens man kan. Da sier vi natta. Natta!

 

Har du hatt en fin feiring i dag?

 

__________________________

#hverdag #natten #sove #feiring

__________________________

12 kommentarer
    1. Helt vanlig dag her også..tok på meg svart turbukse..så er litt pynta..hihih. men en helt vanlig slapp dag! deilig det..når man ikke er helt i form, og ikke har lyst å menge seg med folk..da er det bedre hjemme.. Sov godt..og du har mye å se frem til da..hihi. eller se frem til..mye å gjøre fremover kanskje..hihih.

    2. Det viktigste er å føle seg vel og samle energi. Jeg har jo labbet rundt i to tog og sunget på to arrangementer i dag.. i et utfordrende vær,, men jeg lever.. for å sitere en kjent sanger. 🙂 Sov godt og god vakt på jobben i morgen. Boka er pakket og går med posten i mårra ;:)

    3. dvergpinschere i mitt hjerte: Jeg har svart joggebukse med malingsflekker som kan mistolkes som noe annet- kremt. Ha ha…

      Jeg ser frem til det meste som skjer- ene tingen er litt sånn under “tvang”, men skal nok gå greit 😉 he he

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg