HVERDAG- NU ÄR DET NATTEN.

 

Det er alltid litt vanskelig å legge seg når man har hatt fri så lenge. 

 

Dagen i dag har mer eller mindre gått til å prøve å få orden her inne på den nye bloggen. Det er ikke bare lett, for å si det sånn. Jeg er ikke den skarpeste kniven i skuffen når det kommer til html koder og alt det der. Og når ting krøller seg, da er jeg lost in space two times! 

I dag krøllet jeg det skikkelig til og skjønte ikke bæret av hva som egentlig var galt. Alt jeg prøvde hadde null invirkning på designet. Med andre ord, jeg skjønner fint lite. Etter noen timer knakk jeg likevel koden på hva som var galt. Seriøst, jeg var helt svett i hodet etterpå.

Jeg er spent på hvordan det vil bli når jeg har lagt til resten. Jeg er litt der at hvis det ikke blir i den rekkefølgen jeg vil ha, så blir det helt feil i hodet mitt og da greier jeg ikke å slå meg til ro med det. Det er mange smådetaljer som gjør meg sprø, som jeg enda ikke har skjønt hvordan jeg skal få endret. 

Noen mellomrom er større enn andre i designet og jeg finner ikke ut av hvordan jeg kan gjøre teksten større for å kommentere her. For teksten når man kommenterer er jo mikroskopisk liten, selv for meg som ser absolutt alt med linser på. Slik kan man ikke ha det! 

Men, jeg finner vel ut av det snart, håper jeg. I mellomtiden får dere bare overleve at det er litt tungvindt, og at jeg muligens krøller til designet i forsøket på å endre på noen småting. Før eller siden skal jeg få det til, håper jeg. Jeg kan ikke gi opp riktig enda i alle fall. 

Men jeg skal gi opp for i kveld og heller komme meg i seng. Det er alltid litt vanskelig å legge seg når man har hatt fri så lenge. Tre ekstra fridager for meg er jo som fire uker for andre. Jeg kommer til å være død på jobb en stund fremover. På tide å si god natt. God natt.

 

Skal du på jobb igjen i morgen?

 

____________________________________________________________________________________

#natten #sove #jobb #fri #sove

____________________________________________________________________________________

20 kommentarer
    1. Oj, ja her var det smått gitt 😉 Og tøff er du, som driver og utfordrer deg innen dette her. Det orker ikke jeg å gjøre. Jeg er ikke så ung, så all lærdom går mye tregere hos meg enn hos deg 🙂
      Ønsker deg en veldig god natt…og sove godt 🙂

    2. Eva: He he.. Ja, det er jo helt mikroskopisk liksom :O Men skal nok finne ut av det snart- i mellomtiden får man vel bare trene på å skrive i blinde 🙂 Hos meg er det jo helt normalt da, så jeg kan jo ikke klage. He he..

      God natt til deg og dine 🙂 Hyggelig å se deg her inne- jeg jobber fortsatt med å legge til alle jeg fulgte fast på den forrige, og trur vel jeg nærmer meg 🙂

    3. Tukler mye jeg også, og mer blir det nok 🙂 moro å holde på med da 🙂
      Syns du har en flott blogg allerede, men skjønner den med behov for å ha alt på stell 🙂

    4. FotoSeljordslia: Jeg har et lite hjørne i hodet som er en smule perfeksjonist- det hjørnet blir noen ganger veldig stort og det stresser meg litt i denne prosessen kjenner jeg, fordi jeg ikke er flink nok til å kunne rette på det 😛 ha ha.. Men det lille hjørnet går nok tilbake til normal størrelse bare jeg kommer litt mer i gang, selv om det kanskje ikke blir helt perfekt 🙂

      Tusen takk 🙂

    5. Ja det er veldig smått her..hihih. men det gjør jo ingen ting..men skjønner at den perfeksjonistiske delen slår inn..Sov godt..og dette kan du gjøre en annen dag..:-)

    6. Jeg er lik deg, ikke en teknisk begavet nerd. Men likevel litt perfeksjonistisk, he-he 🙂 Den kobinasjonen er uheldig, he-he 🙂 Det ser da ut til at du holder på å komme i mål. Det blomsterbildet ditt var i alle fall nydelig !
      Ja, i morgen er det jobb 🙂
      God natt !!!

    7. Synes det er veldig fin her. Men det var oss 🙂 Hehe! Jaja, ingen jobb her. Men nå jobber vi heller ikke utenfor frukthagesesong så det er bare hund og kos som gjelder her. Men i morgen skal vi til veterinæren på etterkontroll med Filippa og Safir skal ha sin 1 årsvaksinasjon også skal vi om alt går etter planen til byen Førde en tur for å hjelpe noen med en “problem valp” på 5 mnd.

    8. Er ikke alltid lett det med slike koder osv, men når du forstår det og virkelig kan endre det til akkurat slik du vil er det helt fantastisk! 🙂

    9. dvergpinschere i mitt hjerte: Ja, jeg må jo i alle fall gjøre det bitte litt større om ikke noe annet, bare jeg finner ut av hvor og hvilke tall som må endres 🙂

    10. toveview: En veldig uheldig kombinasjon ja, det er helt sikkert 😛

      Ja, det nærmer seg jo 😀 Trur det blir bra tilslutt og det er jo det viktigste 🙂

      Tusen takk- trur jeg tok det i påsketider for et par-tre år siden 🙂 Fant den i veien på tur 🙂

    11. Terje og Yvonne: Takk 🙂 Det kommer seg 🙂

      Høres spennende ut 😀 Håper dere greier å hjelpe med valpen da- trist når de er så unge og eiere allerede har problemer, men også en alder det er lettere å rette opp i ting 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg