HVERDAG- ALLE TRENGER EN MORSOM GENSER.

 

Noen ting gjør en glad og andre ting er bare så morsomme at man blir glad uansett. 

 

For en tid tilbake kjøpte jeg meg en skikkelig gladgenser. Alle trenger en gladgenser! Denne gangen har jeg funnet tidenes morsomste genser. Jeg kjøpte noen Buddhafigurer som jeg viste i går, med det kjente “see no evil”, og et der. Jeg har funnet en genser med det også jeg, bare med de tre apene! 


Tidenes morsomste genser!

Og hvor morsom er ikke denne genseren? Apene er jo hvor søte som helst. Det beste er at genseren er veldig behagelig å ha på også. Det er et mykt og lett stoff, men slikt mykt og deilig stoff inne i genseren. En skikkelig kosegenser, rett og slett. Jeg håper apene overlever en maskinvask, bare. 

 

Syns du dette var en morsom genser? 

 

_______________________________________________________________________

#hverdag #gladgenser #morsomgenser #genser #morsom #glad #behagelig #kosekær

_______________________________________________________________________

18 kommentarer
    1. Herlig kosegenser 🙂 Artig at du fant en med de 3 apene 🙂
      Jeg tenker at kanskje vasken blir mer skånsom om du vasker den på vrangen. Mange gjør det helt automatisk. Det gjør ikke jeg, så om det er noe med trykk på, så vasker jeg på vrangen 🙂
      Ha en koselig søndagskveld <3

    2. Den var kul 😀 Slik kunne eg tenkt meg også 😀 Hadde vært fin i barnehagen den der 😛 hihi…
      Håper du har hatt en fin helg 😉 Ønsker deg en fortsatt fin søndag 🙂 <3

    3. Fotogurua85: Ja, den hadde jo vært perfekt til jobben din 😀 Litt i tvil om den er innafor på jobben min? Regnskapskontor? Trur jeg må spørre sjefen i morgen om vi faktisk har en form for kleskode 😛 Jeg har tatt det som en selvfølge at hullete joggebukse ikke er ok- men syns jo denne genseren må være grei? 😛

    4. Kristin: Det er den nye favorittgenseren min altså 😀

      Jeg kjøpte Buddhafigurene her om dagen, faktisk 😀 Fant de ikke i apene 😛

    5. Jeg bare elsker genseren din :o)) Har ikke så mange morsomme gensere nå, men noen å jeg digger å ha de på jobb. Enkelte kjedelig sjeler hever øyebrynene, men jeg tenker who cares :o))

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg