HVERDAG- TIRSDAG ER DET VERSTE MANDAGEN.

 

Orker ingenting, så da gjør jeg ingenting. 

 

Jeg var litt lenge på jobb i dag, og da var det bare til å gå rett ut med hundene når jeg kom hjem. Nå sitter jeg i sofaen, helt slakt med intense smerter i ryggen! Jeg skulle egentlig jobbe et par timer til, men jeg greide ikke å sitte i ro tilslutt, og da er det ikke så lett å få jobbet noe som helst. 


Gule blomster.
 

Satser på jeg greier et par timer til i morgen. Nå skal vi bare ligge som slakt hele gjengen her resten av kvelden. Jeg ryddet, vasket og skrubbet i går, så i dag skal jeg overleve det å ikke støvsuge i dag. Litt krise, men jeg bare fokuserer på noe annet. Orker ingenting uansett. 

 

Har du noen spennende planer for kvelden?

 

_________________

#hverdag #orkerikke

_________________

23 kommentarer
    1. Ingen spennende planer 😮 Har hatt en fin tirsdag, og jeg var jo enig før, jeg avskaffet jo tirsdagene jeg husker du… 😀 men nå er de ikke så ille mer 😉

    2. Her er jeg like slakt som deg tenker jeg..skikkelig rygg/hofte/ben smerter i dag..så gått tur, og gjort minst mulig etter det.. Noen dager er sånn..kjedelig! Ønsker deg en god bedring, og håper det er bedre i morgen! 🙂

    3. Huff, føler med deg. Smerter kan spise en opp innenfra både fysisk og psykisk. Ønsker deg god bedring! Her er planen å sove mer…. siden jeg allerede har sovet bort hele dagen kan jeg likegodt sove enda mer 😀

    4. Huff, ryggsmerter er noe av det verste. Man blir så bevegelseshemmet. Jeg håper en god natt har gjort godt for ryggen din <3
      Selv er jeg slakt hele uka tipper jeg. Men det er min helsesituasjon. Håper at energien finner meg når helgen nærmer seg 🙂
      Og så må jeg få gratulere med vel overstått bursdag. For hos sparing.blogg.no, fikk jeg nyss i at du nettopp har hatt bursdag. Og det mener jeg at jeg ikke har fått med meg. Håper du hadde en kjekk dag, for det fortjener du absolutt <3
      Ha en fin dag i dag, uten ryggsmerter <3

    5. dvergpinschere i mitt hjerte: Ja, noen dager er slikt- heldigvis har i alle fall jeg bedre dager innimellom slagene 🙂 Greit å i alle fall føle man har gjort noe godt i løpet av en dag <3

    6. Eva: Ja, man føler seg jo helt kaputt liksom. Men i dag er det litt bedre, heldigvis 🙂 Håper energien kommer i dagene fremover nå <3

      Tusen takk- jeg blei hele 30 år! 19. mai 🙂 Tilbragte dagen på jobb og så en time med styrketrening etter det- døden! Ha ha.. Neste helg skal jeg opp til Halden fordi hu som sies å være min mor skal holde fest for meg 🙂

    7. Bra du er litt bedre i dag! Så utrolig dumt da, har selv sovet utrolig dårlig de siste nettene 🙁
      Forstår godt at du er energiløs da ja, håper du fort blir bedre!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg