LEGENS ORDRE.

 

Dette syns jeg var svært unødvendig! 

 

I går kveld endte jeg opp på legevakten etter at jeg oppdaget at føttene min hadde hovnet voldsomt opp uten at jeg veit hvorfor. Det var ikke akkurat et vakkert syn. Ikke at føtter er vakkert fra før av, men dette gjorde ikke saken noe bedre.

3 timer satt vi på legevakten. Blei sendt hjem uten noen svar. Fikk beskjed om å kontakte fastlege i dag hvis det ikke var bedre. Jeg hadde bittelitt høyt blodtrykk akkurat i går, men hvem som helst kan få høyt blodtrykk av å sitte på legevakten!

Sånn så plutselig begge bein ut.

Når jeg våknet i dag var ikke beina noe bedre, selv om jeg gjorde som jeg fikk beskjed om, å holde de høyt. Kristoffer kom hjem i fra jobb for å kjøre meg til legen. Jeg greide ikke akkurat å kjøre selv når ingen sko passer. Ikke slippersene heller.

Legen hadde ikke akkurat noen bedre svar han heller, så jeg blei bare sendt til sykehuset for å ta x-antall blodprøver. Ikke får jeg lov til å jobbe før de finner ut hva det er heller, så da ligger jeg her da, på sofaen med beina høyt etter legens ordre.

 

♠ ELEVELE ♠

 

#hverdag #legebesøk

24 kommentarer

Siste innlegg