FOTO- MARIHØNE.

 

I dag var det brått litt sommer! 

 

I dag har det i grunn vært ganske så fint. Det var sol når jeg dro til jobb, men når jeg kom til Mandal var det plutselig grått og trist. Solen dukket heldigvis opp etter hvert og da blei det jaggu varmt også. Det blåste litt, men det var ikke kald vind. 

Jeg og ei kollega gikk en liten runde etter lunsj. Vi fortsatte med 10 mil i april i mai også, så vi går en liten runde, eller to, hver dag. Det er deilig med litt frisk luft i løpet av dagen. Det er fort gjort å glemme å bevege seg når man sitter og pøncher bilag for harde livet. 


Marihøne! Mobilbilde, så kvaliteten er deretter. 
 

På den andre turen vi hadde så blåste det en god del mer og var litt mer kjølig. Men det var likevel varmt, så det var jo bra. I tillegg fant jeg en marihøne, året første faktisk, så det var gøy. Jeg måtte stoppe opp og ta et bilde. De er jo så supersøte. Røde små skapninger. 

Jeg jobbet et par timer over i dag igjen. Hundene har fått en liten rusletur og nå sitter jeg plantet i sofaen mens hunder og katter sover alle veier her. Det blir en stille kveld. I morgen er det trening etter jobb igjen så da er jeg garantert dør i morgen kveld også. Kremt. 

 

Har du sett mange marihøner enda? 

 

______________

#foto #marihøne

______________

22 kommentarer

Siste innlegg