TILBAKEBLIKK, JANUAR.

 

Går resten av månedene like fort er vi snart inn et nytt år, igjen! 

 

Månedens foto

 

Månedens opptur

Jeg er godt i gang med jobbsøkingen og har i januar vært på hele 3 intervjuer. At de ikke har gått så bra som jeg ønsker trenger vi ikke å snakke så mye mer om. Jeg har to intervjuer til i begynnelsen av februar, så jeg er optimistisk på at jeg før, eller siden skal få meg jobb. Ellers var det en veldig god følelse å se fremgangen Mary Kay gjør for dyrevelferden i Kina. Det er så bra!

 

Månedens nedtur

Uten tvil at jeg blei syk og lå rett ut i en uke. Jeg er nå heldigvis mer eller mindre helt frisk, men energinivået lar så klart vente på seg. Herre jemenin så mye sykdom det har florert i disse tider. Jeg kjenner nesten ingen som ikke har vært syk på en, eller annen måte. Nå får vi bare krysse fingrene for at sykdommen har fløyet av sted og at vi kan holde oss friske resten av året. 

 

Månedens turer

Det har ikke blitt så alt for mange turer, grunnet mye som har skjedd og mye sykdom, men vi har fått med oss et par fine turer med kjekke hundefolk. Både til et tjern vi aldri har vært før, til Fredriksten festning, og opp i høyden ved grensen til Sverige. Ingenting er deiligere enn å kunne gå turer i flott natur. Krysser fingrene for mye fint vær i februar også. 

 

Månedens tanker

Turen til Lillehammer har virkelig gjort meg godt, på mange måter. Jeg lærte veldig mye, fikk et nytt syn på ting, svar på spørsmål jeg har lurt på og møtt så mange flotte og herlige mennesker som er i samme situasjon som meg selv. Det er deilig å kunne prate med noen som virkelig forstår. De forstår selv når man sliter selv med å forstå. Denne gjengen er gull verd altså! 

 

Månedens blogger

I januar har det virkelig vært mye flott å se på her inne, og det kan vi takke flere bloggere for. Frodith har hatt en flott Vinter Måned- utfordring, Solviwar legger ut ukentlige foto-utfordringer, og Natheless har en flott fargeutfordring. Med andre ord er blogg fylt med flotte bilder hver dag. Tusen takk! Vil også trekke frem Dvergpinschereimitthjerte som deler flotte bilder hver eneste dag! 

 

Månedens blogginnlegg

Til tross for mye sykdom, tur til Lillehammer og generelt mye som skjer så har jeg likevel rukket å blogge en del. Det er kjekt. Noen innlegg jeg vil trekke frem: 

ER BLOGGING PÅ VEI UT? ♣ 

HVA HAR DU GJORT FOR DYRENE I DET SISTE? ♣

Å VÆRE FORBEREDT ♣

 

Gikk januar fort i svingene for deg også? 

 

______________________________________________________________

#hverdag #tilbakeblikk #januar #oppsummering #opptur #nedtur #tanker #foto

______________________________________________________________

14 kommentarer

Siste innlegg