HVERDAG- OPPDATERING UKE 11.

 

En liten oppdatering over uken som gikk. 

 

Mandag: I dag rakk vi en liten tur på stranden. Det var deilig. Det finnes så mye rare ting på stranden når det regner. Med rare ting mener jeg egentlig rosa tang. 


Trykk på bildet for å se resten av bildene fra turen på stranden. 

 

Tirsdag: Verdens beste Frodith har satt i gang en aldri så liten vår-challenge, og jeg måtte så klart være med. 


Trykk på bildet for å se hvilket tema jeg valgte dette bildet til. 

Ellers er jeg ganske lei av ting og tang jeg har hjemme. Jeg har begynte å fornye litt her og bytte ut litt der. Det er ofte ikke så mye som skal til, egentlig. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Onsdag: Frodith sin lille vår-challenge fortsetter, og jeg henger med enda. 


Trykk på bildet for å se hvilket tema jeg valgte dette bildet til.

Heldige meg er tante til tilsammen 10 prinser og prinsesser. Alle herlige og vakre på sin måte. Lille søte jackline er ei av dem.


Trykk på bildet for å se flere bilder av denne vakre prinsessen. 

 

Torsdag: En ny dag og et nytt tema i Frodith sin lille vår-challenge. Dette er gøy!

Elin Slåen sitt bilde.
Trykk på bildet for å se hvilket tema jeg valgte dette bildet til. 

 

Fredag: Halvveis i Frodith sin lille vår-challenge. Vi har det så gøy med dette. 


Trykk på bildet for å se hvilket tema jeg valgte dette bildet til. 

I dag rakk vi siste rest av dagslys på stranden igjen. Denne gangen en annen strand. En herlig tur for både to- og firbeinte. 


Trykk på bildet for å se resten av bildene fra turen. 

Ellers er det natten. I dag skal det bli veldig godt å legge seg, kjenner jeg. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Lørdag: Det nærmer seg slutten for Frodith sin lille vår-challenge. Men, det er enda noen få dager igjen og det er mange som er med så det er mye flott å se på rundt omkring på blogger. 


Trykk på bildet for å se hvilket tema jeg valgte dette bildet til. 

Når jeg skal gjøre ting er jeg litt overalt. Støvsuge, gulvvask, fornye bord og alt på en gang. Men, det blir som regel bra tilslutt. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

Jeg fortsetter med å bytte ut litt diverse ting, og jeg har til og med en overraskelse til en bloggvenn, uten at noen veit hvem det er til. Noen må med andre ord følge med i postkassen de nærmeste dagene. 


Trykk på bildet for å se nærmere på noe av det jeg har kjøpt, og et hint om hvordan en pakke til noen ser ut. 

 

Søndag: En ny dag, og snart slutten, på Frodith sin lille vår-challenge. Foto med tema er gøy og utfordrende.


Trykk på bildet for å se hvilket tema jeg valgte dette bildet til. 

Ellers har jeg funnet tidenes morsomste genser. Tidligere har jeg kjøpt meg en gladgenser, nå måtte jeg ha en morsom genser!


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Det var min uke. En ganske så grei uke altså. Jeg liker greie uker. Når man føler man har gjort med enn å bare ligge rett ut på sofaen for å gjøre ingenting. Slik jeg gjør i dag, typ, Kroppen tåler ingenting lenger, og jeg har igjen låst halve ryggen opp til nakken. Hurra for meg- not. Uansett. En fin uke. 

 

Hvordan har din uke vært? 

 

___________

#oppdatering

___________

10 kommentarer

Siste innlegg