HVERDAG- JEG BARE MÅ FORTELLE OM DETTE!

 

Dette er litt kleint, selv for meg.

 

Jeg skrev jo i går at selv jeg har visse grenser for hva jeg deler på bloggen, men dette bare må jeg dele. Vel og merke uten bildedetaljer. Det skal jeg seriøst spare dere for, noe dere skal være glad for, I think. Kan jo hende noen av dere faktisk liker den slags. Men, det er ikke noe tvang om å fortelle det til meg. 

Uansett. Jeg fikk en mail her før helgen. Overskriften sa kanskje sitt, “pikk”. Altså, det kunne jo hende det betyr noe annet på et annet språk. Jeg klikket meg i alle fall inn til en tekst. Sorry, men jeg bare må dele den teksten med dere. Teksten er ikke det verste jeg har hørt, men fortsatt en smule kleint.

“Hadde en deilig stund med frk. Høyre denne solskinnsmorgenen samtidig som jeg leste bloggen din og drister meg til å sende deg et bilde av min lille “lekekamerat” og håper ikke den kommer i kategorien “skuffende kjøttbit”. Ha en super dag da”.

Når man ikke trudde det skulle bli kleinere oppdaget jeg at det faktisk lå et bilde vedlagt! Jeg hadde ingen plan i hele verden om å åpne dette bildet. Jeg heiv bare i fra meg telefonen. Borte glemt der og da.  Men så kom jeg plutselig på det i løpet av helgen og bare måtte vise mailen til Kristoffer Doffen. 


I mangel på et sjokkerende uttrykk å legge ut benytter jeg meg til å bruke alle de tre apefjesene!

Jeg er verdens mest nysgjerrige person, men han er jaggu hakket verre enn meg altså. Jeg var ikke nysgjerrig på det bildet i det hele tatt. Kristoffer Doffen? Han åpnet bildet han! Jeg dør når jeg tenker tilbake på uttrykket og reaksjonen hans i det bildet blei åpnet. Hysterisk morsomt. Jeg måtte se. 

Jeg mener, han gav meg nesten ikke noe valg. Bildet var tatt i fra hodet og til rett under knærne. Ansiktet var klusset over, så man kan jo tru at bildet var av han. Jeg må jo bare fortelle at bildet var kuttet så langt ned som under knærne fordi “lekekameraten” skulle få plass på bildet. Seriøst, jeg døde litt! 

Jeg er ikke veldig fintfølende altså, men jeg trenger absolutt ikke få til sendt bilder av “lekekameratene” til ukjente folk. Ikke kjente heller, bare for å poengtere det til mine litt mer psyko-venner som heller ikke er tamme. Kremt. Nå får jeg heldigvis ikke mange slike mail, og i alle fall ikke med bilde vedlagt. 

Sorry igjen for at jeg bare måtte fortelle om dette. Dette var liksom både kleint og hysterisk på samme gang. Man kan jo ikke annet enn å le seg halvt igjen. Og, til vedkommende som sendte mailen, hvis du skulle lese dette: beklager å måtte hive den i kategorien “skuffende kjøttbit”. Langt i fra min smak.

 

Får du ofte mail i denne kategorien?

 

_________________________________

#hverdag #kleint #hysterisk #sorry #humor

_________________________________

20 kommentarer

Siste innlegg