TRØTT, TRETTERE, HELT SLAKT.

 

Så inn i hampen trøtt. 

 

Jeg har ikke gjort annet enn å sove siden jeg la meg natt til søndag. Jeg skjønner ikke hvordan det er mulig å sove så mye uten å greie å våkne i det hele tatt. Jeg har overlevd arbeidsdagen i dag, men sovnet nesten med en gang jeg kom hjem og satte meg i sofaen. Jeg er fremdeles trøtt, trettere, eller bare helt slakt enda, så tviler på jeg får problemer med å sove i kveld. 

 

Har du hatt en fin dag i dag? 

 

____________________________

#hverdag #trøtt #slakt #sove #jobb

____________________________

18 kommentarer
    1. Er sikkert mange som er veldig trøtte nå om dagen. Mener at varmen ute kan være en årsak. Da er det viktig med vitaminer av alle slag. Jeg spiser mye appelsiner om dagen med tanke på c-vitaminer. Kroppen reagerer forskjellig på varmen bl.a fordøyelsen kan få se et sjokk har jeg erfart.
      Søvn er en fin medisin. Ha en fin dag.

    2. Jeg har også vært rimelig trøtt… Her våkes det hele natta, pga en hostefant ved siden av… Så litt slitsomt her om dagen..Tror jeg skal sove godt i natt også 🙂

    3. Da bør du holde deg våken utover kvelden, slik at du får sove til natten. Du får finne noe som underholder deg så mye at ikke øynene faller igjen, he-he 🙂 Jeg har hatt en fin dag på jobb, etter jobben har jeg gjort lite og ingenting, og det er også fint. Er litt sliten selv jeg. Vi blir jo helt bortskjemte med alle de fridager i mai. Ha en super kveld!

    4. Helge: Ja, varmen er nok med på å gjøre det verre, men er nok hovedsakleig diagnosen min som gjør det ekstra trøblete 🙂

      Og pga diagnosen kan jeg ikke spise appelsiner heller- jeg som elsker appelsiner :O

    5. Toini: Nja, tenker det er den teite diagnosen og det som føler med jeg, og at varmen gjør det litt ekstra merkbart 🙂 Men i dag har jeg tatt det mer med ro og det hjelper 🙂

    6. toveview: Men det er jo det, at jeg sover jo om natten også. Hele kvelden og hele natten- helt slakt og er blir ikke mindre trøtt 😛 ha ha.. Men i dag er det litt bedre, selv om jeg sovnet mens Kristoffer dusjet før vi skulle ut dørene 😛

    7. Etdiktomdagen: Ja, det er nok fatigue pga diagnosen. De ville jo egentlig gi meg ME-diagnosen i tillegg, men det nektet jeg, da det først kom som bivirkninger pga medisinene jeg fikk. Nå har jeg sluttet på de medisinene og det hjalp veldig, men jeg har dager som er verre enn andre når det kommer til trøtthet og utmattelse, så jeg pleier å si at det er en liten grad 🙂

      I dag føles det mye bedre, selv om jeg sovnet mens Kristoffer var i dusjen 😛 ha ha

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg