EN FIN BURSDAG.

 

Tusen takk for en fin-fin dag i går! 

 

Dagen begynte med oppvask og klesvask og litt smårydding. En helt vanlig dag, med andre ord. Og så tok vi en tur i skogen, slik jeg alltid har pleid å gjøre på bursdagen min, så lenge været er fint. I går var været veldig fint. Vi tok en tur til Abbortjern. Der er det en liten øy, som egentlig ikke er fult en øy. I alle fall er det en plass Petter kan få løpe fritt uten å tenke på båndtvangen. 


1. Fineste guttetassen. 


2. Myrull. 

Etter skogsturen var det hjem for å vaske litt mer og stelle seg. Jeg heiv sammen en Toro-kake, siden jeg ikke kan bake selv, og bad tanten min på kake. Flaks for meg var den posekaken glutenfri, for hu kan ikke spise gluten. Et vennepar kom også og fikk litt kake. Broren min rakk også innom med gave før vi tok turne videre til byen for å møte et par venner til for litt mat og hygge.  


3. En eller annen slags myrblomst, kanskje?


4. En liten pip-pip.


5. Det trynet liksom. 

Vi spiste burger og så gikk vi på brygga og satt der for noe kaldt i glasset. Jeg drakk vann, som vanlig, men det var kaldt og godt det. Etter det tok vi turen videre bort på hotellet og spilte litt Shuffelboard. Jeg var som vanlig på vinnerlaget, så det var gøy det. Kristoffer var som vanlig på taperlaget, det er tross alt han som gjør at de taper, så han var ikke fult så fornøyd. Kremt. 


6. Vil ikke bli bløt på beina han. 


7. Fine skogen. 

Etter et par timer gikk turen hjem til oss for et par kalde med bålpanne og musikkquiz. Veldig koselig. Ene naboen, som jeg ikke har hilst på før, kom også over så det var koselig. Alt i alt en veldig fin og hyggelig dag. Tusen takk til alle som kom, det var veldig stas. I dag er jeg sliten, og gammel, så det blir en rolig dag i dag med grilling og avslapping. Været er fint så det skal nytes. 

 

Har du noen planer for dagen? 

 

___________________________________________

#hverdag #bursdagsfeiring #venner #kos #hygge #tur

___________________________________________

34 kommentarer

Siste innlegg