OPP OG HOPP.

 

I dag må jeg være litt i live. 

 

Jeg var på julebord med jobben til Kristoffer på fredag, så i går var jeg sliten som fy. Jeg trur jeg sov på sofaen nesten hele dagen. Formen var heldigvis god, jeg var bare fryktelig sliten. Jeg var megatrøtt på selve julebordet og trudde egentlig på forhånd at jeg måtte dra hjem før alle andre. Det er jo ikke så uvanlig for å være meg liksom. Jeg er som regel alltid hjemme først.

Overraskende nok overlevde jeg hele kvelden. Faktisk var vi de siste som dro. Men da var jeg også megasliten i går. I dag må jeg derfor være litt mer i live. Vi har allerede vært på morgentur, Petter, Ellinor og jeg. Jeg har til og med allerede vært i dusjen. Det pleier jo å drøye til jeg nesten ikke orker. Nå sitter jeg i sofaen mens Bob jobber. Bob er den nye robotstøvsugeren vår.

Beste investeringen vi har gjort noen gang! Bob var til og med på tilbud, så han var nesten gratis. Jeg er så fornøyd med han og kan ikke skjønne hvorfor vi ikke har kjøpt en tidligere. Nå kommer vi hjem til ferdig støvsugd leilighet hver dag og det er bare så deilig. Luksus. Han er min nye bestevenn, helt sant! Støvsuger Bob forever. Når Bob har gjort sin jobb skal jeg vaske gulvene.

 

♠ ELEVELE ♠

10 kommentarer
      1. Den bråker mye mindre enn en vanlig støvsuger, men denne holder jo på å støvsuger i ca. 1.5 timer før den kjører hjem på lading igjen. Vi har stilt den inn så den støvsuger mens vi er på jobb, så vi slipper å høre på den- da ligger også hundene på rommet sitt, slik at han har klar bane på gulvet 🙂

    1. Bob bob ikke sant? Tenkte på The julekalender da jeg leste dette. Du husker vel den julekalenderen fra x år tilbake som går i reprise i år som i fjor og året før der igjen. Sikkert en bra ting men hvordan takler hundene at det er kommet en ny “levende person” i hjemmet? Bob må sikkert lades opp og har sikkert sensorer og veit hvor den skal svinge. Eller fikk dere med en fjernkontroll på kjøpet? Ellers jo jo bob en olympisk gren men det er noe helt annet. Ha en fin dag.

      1. The Julekalender har jeg sikkert sett 10 ganger- kjempeartig 😀

        Hundene bryr seg ikke litt en gang. De gidder ikke en gang å flytte seg når den støvsuger, så den bare krasjer rundt i de før den finner en ny vei. Ha ha..

        Bob er kun i bruk i ca. 1.5 timer om dagen, mens vi er på jobb, resten står den på lading. Det hender jeg er lat og flytter den ut på kjøkkenet (terskelen er for høy til at den kommer dit selv) og da lar jeg den støvsuge i ca. 15 minutter før jeg sender den hjem til lading igjen 🙂

        Bob har jeg tatt på Kristiansand Dyrepark 🙂

    2. Så kjekt å dra på julebord, men skjønner godt at du blir trøtt dagen etter. Julebord tar på, hehe. Ønsker deg en fin kveld 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg