FOTO- VAKRESTE PRINSESSEN.

 

Jeg er så heldig å være tante til 10 vakre prinser og prinsesser. 

 

Jackline er ei av 3 prinsesser jeg er tante til. Hu blir 4 år i begynnelsen av mai. Bildene er tatt den dagen yngste i søskenflokken min sto til konfirmasjon i september i fjor. Det vil si at hu er ca. 3.5 år på bildene. Ei supersøt jente som er veldig lik på mammaen sin. Og for en skøyer hu er. Herlige Jackline.


1. Veldig konsentrert.


2. Såpeboblefrøken.


3. Danseoppvisningen har begynt. Det er veldig gøy!


4. Ei vakker prinsesse.


5. Danseoppvisningen fortsetter. “Så här dansar pappa”.


6. En liten pause fra dansingen. Man blir litt sliten.


7. Dansingen fortsetter med akrobatikk i luften sammen med onkel. 


8. “Morbror Lars är min bästa vänn”. Hu er helt klart mye søtere enn han. Sorry, Lars, men det er sant. 

Jeg pleier å kalle Jackline for Jackie, eller bare Jack. Det spiller i grunn ikke så stor rolle hva jeg kaller henne for hu kjenner meg ikke så godt at hu hører etter hva jeg sier uansett. Som regel bare ignorerer hu meg. Men når vi har vært sammen en liten stund får jeg noen ganger være med på leken. 

 

Er du tante, eller onkel til noen herlige små prinser og prinsesser? 

 

______________________________________________

#foto #tantebarn #familie #niese #prinsesse #såpebobler

______________________________________________

20 kommentarer

Siste innlegg