BLOGGERE- FRODITH SIN LILLE VÅR-CHALLENGE #2

 

Frodith har en liten vår-challenge på 8 dager, som jeg selvsagt måtte bli med på!

 

Dag 2 – Liv

Kanskje ikke det mest opplagte når man tenker på liv. Men, for meg vitner dette om at det har vært barn på stranden, og der det er barn er det jaggu liv, og røre! Vi må ikke glemme røre. Liv og røre hører liksom barn til. Det er kanskje ikke så rart at bilen har veltet over på siden, hvis man enker liv og røre. 

Dette var da mitt bidrag til Frodith sin lille vår-challenge hvor dagens tema var liv. Her ville også et typisk Elin-bilde være et bilde med dyrene mine, men jeg skal prøve så langt det går å holde meg unna hundebilder på denne challengen. Jeg kan ikke love noe, men jeg skal i alle fall prøve. Det kan gå. 

 

Hva syns du om bidraget mitt til temaet “liv”?

Er du med på Frodith sin lille vår-challenge? 

 

_________________________________________

#bloggere #frodith #vårchallenge #challenge #foto 

_________________________________________

26 kommentarer

Siste innlegg