TRENING- DET KJENNES PÅ KROPPEN.

 

I dag har jeg både vært hos fysioterapeut og hatt 1 time med styrketrening. 

 

I dag skulle jeg få behandling av beina, noe jeg gruet meg helt sykt til. Det er det verste av det verste. Både legger og lår er sinnsykt vonde. Venstre legg er verre enn den høyre, mens høyre lår er verre enn det venstre. Det gjør så vondt at jeg nesten ikke kan beskrive det en gang. 

Jeg spenner meg så mye mens hu holder på at jeg nesten ikke har kontakt med bordet en gang. Vondt ja. Heldigvis fikk jeg akupunktur de siste ti minuttene, så da kunne jeg slappe litt av. Etter jobb skulle vi ha en time med styrketrening, så jeg hadde lyst til å være litt i live til det. 

Jeg var så vidt i live resten av dagen faktisk. Bein hovner jo litt opp etter en tur til fysioterapeut og da er det fort gjort å dulte borti beina i hverandre, noe som gjør maks vondt. Jeg tok derfor ikke helt av under styrketreningen, men det kjennes på kroppen at jeg har trent i dag, for å si det sånn. 

Det var en passe tung trening, selv om jeg ikke tok helt av med alle øvelser. Det var mye bein under treningen, så det tok jo litt ekstra på. Jeg er spent på om jeg kommer til å greie å bevege meg i morgen. Jeg har ikke ny behandling før 10. mai, så nå må jeg være ekstra flink selv. 

 

Trener du styrketrening?

 

_________________________________________________

#trening #styrketrening #styrke #behandling #fysioterapeut

_________________________________________________

10 kommentarer
    1. Uff..jeg tror du får VELDIG vondt i morgen..Det blir alt for mye med fysio og styrke!! Du må ikke ville alt for mye!! hihihih. Du må skynde deg langsomt som de sier til meg! Lykke til! og håper du ikke blir helt ødelagt i morgen! 🙂

    2. dvergpinschere i mitt hjerte: Ja, jeg kommer sikkert til å være nok å slakt i morgen. Og, det er ikke jeg som vil for mye, eller skynder meg for fort. Det var bare litt uflaks at jeg fikk time på samme dag, begge deler. Fysioterapeuten har fult opp, så jeg må liksom bare ta den timen jeg får. Jeg liker best de jeg kan få helt på slutten av dagen slik at jeg bare kan dra hjem å slappe av etterpå, men alle andre tenker visst slik de også 😛

      Og dette treningsgreiene er noe vi har med jobb, siden det er så mange av oss som går til behandling. Litt forebyggende trening med fokus på være problemområder innen yrket. Jeg tok så absolutt ikke i i dag, men med en kropp som aldri trener så er jo det ille nok 😛 ha ha .. Nå har jeg ikke ny time hos fysio på nesten to uker, så nå må jeg være ekstra flink til å trene og tøye i mellometiden :O

    3. Mia: Det håper jeg også 😛 Ha ha.. Jeg har mange hviledager. Går for det meste kun i uttøying av muskler og det er jo ikke tungt på den måten- bare vondt. Litt uheldig med at disse to timene endte på samme dag, men 😛

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg