HVERDAG- NU ÄR DET NATTEN.

 

Litt tidlig i seng, for en gang skyld. 

 

Det har blitt litt seint i sengs den siste tiden. Litt seine dager på jobb og mye surring frem og tilbake her hjemme får jo tiden til å plutselig bare fly av sted. Når man er en time, eller to seinere hjemme fra jobb,går tur med hunden etter jobb og så rydder og vasker litt, så går jo tiden. 

Jeg er slik at jeg må ha et par timer på meg å lande litt føre jeg kan legge meg. Jeg kan ikke bare hoppe rett i seng hvis jeg har vært på noe, eller styrt på med ting. Et par timer i sofaen først må til, ellers ligger jeg bare i sengen å stresser meg opp, på et vis. Lite teit. 


Jeg trur ikke det sto noen i vinduet når jeg sneik meg inn i hagen for å knipse et bilde. Jeg liker hagetulipaner. De er så store og flotte.
 

I morgen blir en litt hektisk dag det også. Jeg trur jeg må jobbe et par timer ekstra. Og så må jeg styre en del hjemme etter jobb siden jeg skal i konfirmasjon i Larvik på lørdag. Jeg veit ikke en gang hva jeg skal ha på meg, og jeg mangler fortsatt en liten gave. Typisk meg å være treig. 

Da er det greit å legge seg passe tidlig slik at jeg forhåpentligvis er litt opplagt i morgen. Jeg pleier å sove nok så greit etter en fysiotime, siden kroppen blir helt kaputt etterpå. Da sovner jeg i alle fall ganske fort, og det er jo bra. På tide å finne frem Netflix. Nattinatt. 

 

Er du flink på å kjøpe konfirmasjonsgave?

 

______________________________________________________

#hverdag #natten #sove #trøtt #sliten #konfirmasjon #gave #treig

______________________________________________________

6 kommentarer
    1. dvergpinschere i mitt hjerte: Takk- det håper jeg også 😀 he he.. Natta 🙂

      Jeg har vært inne å sett på bilder hos deg i dag- flere innlegg faktisk- jeg har bare ikke kommet så langt til å kommentere- mobilen er teit der syns jeg 🙂 Men i morgen- da blir det spamming, just so you know 😉 (Sorry hvis det er masse stavefeil- linsene ligger til rens så jeg ser ingenting- ha ha)

    2. Nydelig bilde..og flotte tulipaner..i andres hage…hehe..det må da være lov :)) Jeg “hater” å kjøpe gaver til slike anledninger…så jeg gir nesten alltid penger..:)) Vi skal i konfirmasjon neste helg :)) Håper du får en fin dag på konfirmasjonen og ellers i helga :))

    3. Anne Grethe/FotoSeljordslia: Ja, det er jo bare typisk meg 😛 ha ha…

      Jeg også, og blei nettopp nå, av deg, påmint om at jeg fortsatt har glemt det :O ha ha

    4. annebe: Tusen takk 🙂 Ja, når de planter så fine tulipaner så må de nesten regne med at jeg tråkker inn i hagen dems altså 😉 he he..

      Jeg gir penger, men må liksom gi en liten gave ved siden av også, føler jeg, men det er jo så vanskelig :O

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg