ZUMBA MEG HER OG ZUMBA MEG DER.

Ok, dette gikk sånn ca. som forventet, bare med mye mindre svette.

Mine nye venner.

Jeg var på min første Zumbatime i dag og som ventet er jeg helt sykt dårlig på det. Jeg eier verken stil, eller rytme, det er helt klart. Stiv som en stokk og ja, alt man ikke bør være på en time med Zumba. Når jeg endelig begynte å få inn rytmen på trinnene så endret vi trinnene og jeg datt helt ut av det. Jeg prøvde mest å fokusere på å bare få til selve trinnet uten å tenke på at hofter skulle rulle og vrikke og det som er, og det hjalp, men som sagt, det skiftet fort mellom trinnene, så jeg fikk i grunn ikke så mye ut av treningen. Det var mer som en oppvarming enn en treningsøkt. Men, jeg skal gi det et par sjanser til for jeg trur jo at det vil bli en skikkelig fin økt bare jeg lærer meg trinnene og greier å henge med. Så, jeg har trua.

 

 

ELEVELE

 

#trening #zumba

 

6 kommentarer
      1. Det er kjempevanskelig, spesielt når man ikke eier rytme fra før av og ikke greier å gjøre samme trinnet, men med omvendt armer og bein 😛 ha ha

    1. Ojjsann, det ble på den måten, ja. Unnskyld, det var ikke meningen å trekke på smilebåndet. Men det var til måten du beskrev det på. 🤗 Utrolig bra at du ikke gir deg. 🤗👏🤗

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg