DET VAR TUNGT!

 

I dag hadde jeg min første ordentlige PT-time.

 

Shit jeg er i dårlig form! Jeg kan vel trøste meg med at jeg i alle fall ikke kan bli i dårligere form. Enten blir jeg der jeg er, eller så kan det gå oppover. Jeg satser på det siste. I dag hadde PT’en min satt sammen et program til meg. Målet er jo Barskingen i 2020. PT’en min trur jeg greier å være med i år allerede. Det kan godt hende, men jeg satser ikke på det. 2020 blir bra det.

Norges best bevoktede strikk? Jeg vil ikke at det skal bli borte før trening.

 

Øvelsene jeg fikk i dag var:

1. 500 m roing 2. 10 x dyp frontbøy m/vekt 3. 10 x wallball 4. 10 x push up smalt grep 5. 12 x kettelbellsving med knebøy 6. 10 x horisontal kroppsheving overarmsgrep 7. 10 x sit up m/vekt 8. 10 x v-pass crunch (noe annerledes).

Sånn ser man ut når man nesten dør.

 

Planen er å ta denne økten 3 runder. I dag slapp jeg heldigvis unna med 2. Jeg begynte å bli sliten allerede etter første runde, så runde to var skikkelig tung. I dag passet jeg på å rekke å varme opp før timen begynte, så vi skulle slippe å bruke tid på det. Jeg fikk dermed 45 minutter med nok så effektiv trening i dag. Skal være fornøyd med det. Nå må jeg lade opp til neste teningsøkt.

 

♠ ELEVELE ♠

 

#trening #styrketrneing #styrke #kardio #øvelser

8 kommentarer
    1. Flinke du! ???? Har og lyst å trene. Men enn så lenge holder det visst for meg å gå ut med hunden…

    2. Det er en mye hyggelogere treningsform, syns jeg 😉 Jeg mener, turer i skogen, kun meg og hundene, enn meg på treningssenter med masse ukjente svette folk 😛 ha ha

    3. Det er jo merkelig nok godt også- sånn etterpå, når man ikke lenger har blodsmak i munnen og trur at man skal dø 😛 ha ha

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg