ELIN I LØPET AV UKEN #9

 

Dette blir vel heller “Elin i løpet av desember”. Det er ikke hver uke jeg er typisk liksom. 

 

1. 


Jessda, man får mange gøye tilbud innimellom. Og de som leser bloggen min fast har nok skjønt at jeg ikke slo til på dette tilbudet. Betalingen var alt for dårlig, for å si det rett ut. Ikke at jeg er kravstor altså, men et sted går grensen for hva man “jobber gratis” for. Men gøy var det uansett, jeg lo godt lenge etterpå jeg. Var sikkert noen andre som slo til. 

 

2. 


Dette er faktisk ikke tull. Ok, så trenger man kanskje ikke en orgasme om dagen, som i hver eneste dag, men det er ikke tull at humøret til jenter henger sammen med orgasmer. Bare tenk etter neste gang dama di er gretten hvor lenge siden det var du gav henne en orgasme. Og når du først gir henne en orgasme, legg merke til hvordan humøret endret seg på sekundet. Woop woop. 

 

3. (For å poengtere hvor mange bursdager det er i desember- og da har jeg ikke tatt med alle). 


10. desember. 


12. desember. 


12. desember. Oppdretteren til Petter, altså. 


15. desember. 


17. desember. 

 

4.


Når man skal prøve noe nytt og folk kommenterer “det er det letteste i verden!” Vel ja, alt er lett når man kan det! Finnes det noen mer irriterende kommentar? Tviler. Men kjøttkakene blei gode de og sausen blei ikke så verst den heller. Jeg har til og med lagd hjemmelagde kjøttboller i brunsaus hele to ganger etter dette. Om sausen er det letteste i verden? Nei. Men den blir spiselig. 

 

Får du mange gøye tilbud gjennom bloggen? 

 

__________________________

#typiskelin #typisk #humor #gøy

__________________________

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg