BLOGGERE- FRODITH OG EI HEKS.

 

To flotte bloggere som engasjerer andre i disse dager. 

 

Frodith har i år igjen Frogge-tog på bloggen sin, og det er alltid like gøy! Faktisk er det første året i år at jeg er med. De forrige årene har det liksom kommet noe i veien slik at jeg ikke har rukket å sende inn et bidrag. Men i dag har jeg faktisk rukket det! Fristen er kl. 23.59 så du har enda tid, hvis du vil være med!


Trykk på bildet hvis du lurer fælt på hva dette Frogge-toget er for noe. 

Ellers har også Ei_heks en flott utfordring gående ut hele november, som hu har kalt “Blogging mot Mobbing”. Rett og slett at alle som vil skriver om mobbing, slik at man når ut til flere. Man kan aldri snakke nok om mobbing så dette syns jeg er ei flott utfordring. Håper flere blir med på utfordringen til Ei_heks

 

Er du med på Frodith sitt Frogge-tog, og utfordringen mot mobbing til Ei_heks? 

 

_______________________________________

#bloggere #frodith #eiheks #utfordring #mobbing

_______________________________________

18 kommentarer
    1. Blir nok ikke noe froggetog på meg i år ;( Men sånn er det bare 🙂 Er med på blogging mot mobbing da 🙂
      Så blir det vel en liten førjulskonkurranse fra meg også snart ;D

    2. Ja jeg er med… frogge bilde er sendt inn. Om jeg får til å skrive et innlegg om mobbing er jeg med på den og. Synes det å ha slike aktiviteter lager det litt spennende og på en måte et samhold her i vår lille blogg verden:)

    3. Søtmonsen ): Du får gjøre som jeg har gjort de siste årene og bare kose meg med på å se på toget- for jaggu er det gøy 😀

      Ja, så du var med og syns det var et flott bidrag <3

      Spennende- da må jeg følge med 😉

    4. stavangerinmyheart: Så gøy 😀 Jeg rekker nok ikke å skrive et mot-mobbing-innlegg i dag, men satser på jeg får det til i løpet av november <3

      Ellers er jeg veldig enig med deg- det skaper liv, spenning og samhold 😀

    5. Sendte mitt bidrag inn nå nylig og håper det kom frem. Var med en gang før og det var greit det. Blir artig og se froggetoget på bloggen hennes. Ha en fin kveld.

    6. Har reklamert litt jeg også :)) Og bilde til froggetoget er levert.. og et bidrag eller to i løpet av november skal jeg prøve å få til i forhold til mobbing også… Ha en trivelig kveld <3

    7. annebe: Jeg gleder meg veldig til å se froggetoget altså 😀 Og så flott at du også vil være med på mot-mobbing-kampanjen til ei_heks. Man kan aldri snakke for mye om mobbing.

    8. Ja jeg er med…skal prøve å ihvertfall få lagd et innlegg om mobbing..og bildet til frogging er levert…

    9. Jeg er hvertfall med i froggetoget 😀 Og skal være med å skrive om mobbing senere. Ser Helge sier han er med , men det kom aldri noe bilde, bare en mail uten bilde. Håper han leser svaret mitt og sender om igjen..

    10. Jeg er med i froggetoget:) så deg der,morsomt bilde:)
      Jeg vet ikke om jeg får til ei_heks sin blogging mot mobbing…har prøvd å begynne et utkast noen ganger..men blir så nært og opprivende..vi får se:)
      Ha en fin dag:))

    11. wenchepia: Mobbing er en viktig sak man aldri kan snakke nok om, men det er også tungt å skrive om, spesielt hvis man selv har opplevd mobbing <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg