KALDT, MEN DEILIG.

 

Noen ganger bare fryser man uansett. 

 

I dag heiv jeg hundene i bilen kvart over åtte på morgenen for å kjøre hjem til tanten min for å gå tur med henne. Det var kaldt som fy i dag, minus 5.5 og med sur vind, men det var deilig å gå tur likevel. Rart det der, hvor deilig det er å gå tur bare man kommer seg ut, uansett hvordan været er. Hadde jeg skulle gå aleine hadde jeg sikkert snudd i døren. I dag gikk vi ei mil, igjen.

Petter og Ellinor koste seg på tur.

 

Når jeg kom hjem fra tur var jeg så kald og hadde så vondt i kroppen, mest stølhet etter treningen i går, at jeg måtte ta meg et bad for å tine. Jeg hater å bade i badekar, men jeg måtte. Og så var det å dra på hockeykamp. Det er sykt jævlig irriterende å tape fordi dommerne, 3 stk altså, suger! De dømte som om de var kjøpt og betalt. Håper de får klager på seg og straff der etter!

Det hadde vært helt ok å tape i dag, for bortelaget er et utrolig bra lag, og vi spilte utrolig bra selv. Ingenting å si på det. Men når bortelaget gang på gang går til angrep på hjemmelaget med knyttneven, hjemmelaget forsvarer seg og så er det kun hjemmelaget som får utvisning, etter utvisning, da er det ikke greit altså! I tillegg var alle tre dommerne blinde for et soleklart mål!

 

♠ ELEVELE ♠

 

#hverdag #tur #hund #irskulvehund #hockey

2 kommentarer
    1. Her hadde vi også 5 kuldegrader i morges, men helt vindstille, så da var det bare deilig å gå til jobben. Men jeg går bare i 20 min og ikke så langt som dere gikk. Hadde jeg gått så lenge hadde det nok blitt litt kaldt. Rart hvordan litt vind kan endre oppfattelsen av temperaturen. Godt at du fikk tint kroppen din i litt varmt vann når du kom hjem.

      1. Ja, det er rart det det hvordan gradene kan vise minus 5 grader, men at det føles som minus 10 i vinden :O Men men, bare man holder seg i bevegelse så går det som regel greit 😀

        Sprekt å gå i 20 minutter da 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg