HJEMMESIDEN ER OPPDATERT.

 

Samler alt på et sted, på en måte. 

 

Som noen kanskje allerede veit så mekket jeg meg selv en slags hjemmeside langt utenfor bloggverden når alle disse forandringene på bloggen kom i desember, eller når det var. Jeg trengte bare et fristed fra alt kaos og mas. Et slags fristed.

Hovedfokuset på hjemmesiden er foto. Jeg har en blogg der også, som er preget av foto. Et enkelt og greit innlegg innomellom, med et bilde. Bildene jeg deler der er på en måte de bildene jeg er mest fornøyd med, av ulike grunner. Ta gjerne en titt.

 

♠ ELEVELE ♠

 

#hverdag #hjemmeside #foto

8 kommentarer
    1. Den linken din fungerer ikke. Man kommer til et sted som sier at det ikke er sikre tilkoblinger osv… Men sikkert gøy å ha en egen hjemmeside da. Men du fortsetter HER også? Vi begynner jo å få det til her også 🙂

      1. Så rart, jeg får den opp uten problemer 🙂 Ja ja, takk for at du prøvde i det minste 🙂

        Ja, jeg blir her- hjemmesiden er bare en hjemmeside hvor jeg samler bilder og ikke så mye mer enn det- noen få unntak,kanskje 🙂

    2. Er jo fint å ha en egen side hvor man kan få vise frem litt 🙂 Dessverre kom jeg meg ikke inn. Fikk opp en errormelding. Så jeg fikk ikke kikket noe 🙁

        1. Denne gangen kom jeg inn på hjemmesiden din 🙂 Ikke godt å si hva som feilet sist jeg forsøkte 🙂 Ser fint ut. Likte spesielt godt Foto siden ♥

          1. Så kjekt at det virker nå 😀 Er vel stadig noe bug på internett, så var vel bare en svikt av noe slag vel 🙂 Takk, hyggelig at du liker den 😀 Blir nok noen små forandringer her og der siden 😀

      1. I dag er det dritkaldt ute. Gikk tur med hundene og tanten min i nærområdet til tanten min. Holdt på å fryse ihjel, måtte stoppe opp flere ganger for å fjerne isklumper under potene på hudene og da stivnet jeg helt til i beina- det beste er å bare gå og gå, for da stivner ikke kroppen. Men det gikk greit. Vi fikk oss en fin tur på 11 kilometer. Når jeg kom hjem måtte jeg ta meg et bad, jeg som hater å bade i badekar, fordi jeg holdt på å fryse ihjel og hadde vondt i hele kroppen. Så spiste jeg knekkebrød, sov 15 minutter på sofaen (slapp til og med en promp som jeg våknet av) og dro på hockeykamp.

        Nei, men vurderer det innimellom 😉

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg