STILLHET.

 

Den eneste lyden jeg hører er snorkingen fra dyrene.

 

Jeg nyter stillheten. Kristoffer er i Sverige, et eller annet sted, og konkurrerer i hinderløype, så jeg er hjemme aleine med dyrene i dag. Deilig. Jeg skal egentlig på jentekveld i kveld, men jeg orker rett og slett ikke. Jeg er sliten så jeg velger heller å være hjemme og slappe av, slik at jeg orker morgendagen. Jeg orket ikke en gang å dra på hockeykamp i dag. Det får bli i morgen.

Jeg har ikke en eneste lyd på nå. Tv’en står på, men lyden er skrudd av. Jeg liker lyset fra tv’en, derfor står den på. Den eneste lyden jeg hører er snorkingen fra dyrene. En deilig lyd! Ja, og så lyden fra tastaturet da, jeg overlever den. Jeg vurderer å finne en film, eller serie på Netflix snart. Jeg har lyst til å se Ted Bundy på Netflix, men veit ikke om hjernen orker å henge med.

 

♠ ELEVELE ♠

 

#hverdag #sliten #stillhet

13 kommentarer
    1. Det er så viktig å kjenne hva som gjør en godt. Noen ganger er “Det Gode Liv” bare å sløve og høre snorkelyder fra dyra… For meg er det viktig med en balanse – tid alene og tid for å være sosial. Da setter jeg pris på begge deler! 🙂

      1. Samme her, jeg må ha det ene for å klare det andre, på en måte. Mest må jeg være aleine for å orke å være sosial, mer enn jeg må være sosial for å orke å være med meg selv 😛 ha ha.. Men en god balanse er viktig 🙂

    2. Jeg har også ofte tv-en på…litt selskap om man er alene 😀 Har som regel lyden på, men litt lavt, hvis jeg blogger. Men av og til er det bare meg og pc-en 😀 Håper du koser deg nå 🙂

    3. Åååå… Kjenner meg igjen.. Sjelden jeg har lyd på tv.. Det blir jeg sliten av…. KOS deg med dyra og kvelden og snork snork.. 🌷😀

    4. Hørtes fantastisk avslappende ut 😀 Det er energigivende stunder. Litt godt å bare ta hensyn til seg selv av og til 🙂 Ha en flott søndag 🙂

    5. Det var nok fornuftig av deg å bli hjemme og nyte stillheten 😊😊 Ses imorgen, både tidlig og sent 😊 Ha en fin søndag.

      1. Veldig lurt. Jeg har ødelagt ryggen også, og i dag er jeg i tillegg støl som et helvete i beina 😛 ha ha.. Men klar for tur i morgen ;D

    6. Det er kjempedeilig å bare kunne være! Jeg har denne dagen aleine, og nyyyyyter ethvert sekund! Er veldig sliten, så da er det heeeelt greit! Klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg