HVERDAG- TRØTT I TRYNET.

 

Sliten, ganger tusen. Eller noe sånt. 

 

Det er ikke så lenge siden jeg parkerte i Halden igjen, etter en helg i Lillestrøm. Jeg skulle egentlig på Dogs4all, men slik blei det ikke. Likevel måtte jeg ta turen til Lillestrøm. Det har i og for seg gått fint det, jeg er bare helt sinnssykt sliten nå. Trur jeg er sliten av min egen humor, så mye jeg har ledd av meg selv. Hadde alle hatt min humor hadde flere ledd, helt klart. 


I mangel på noe å legge ut, som vanlig. 

Alle lo egentlig, men mest fordi de syns humoren min var dårlig, eller så lo de av meg, som lo høyt av meg selv. Samme det vel, så lenge man ler. Det er i alle fall bedre enn å furte. I dag gikk humoren mest i å tulle med stebroren min, som er en liten youtube-kjendis. Jeg fikk plutselig veldig mye greier å blogge om liksom. Stakkars gutt. Tipper han er glad for at jeg endelig dro i dag. 

 

Har du like bra humor som meg? 

 

___________________________

#hverdag #humor #familie #sliten

___________________________

14 kommentarer
    1. Hehe, har nok bedre humor jeg altså 😀 For ingen har slik humor som meg 😀 Haha!
      Såpass ille at når svigerfar først møtte meg så hadde han spurt samboeren min om jeg bare var sånn seriøs og ikke hadde noen humor 😀 (Men til mitt forsvar så gikk det alltid i å skulle rakke ned på oss Trøndere, så var liksom ikke så morsomt for meg da :)))) Hei hvor det går! ;P
      Sikkert derfor jeg liker anime så godt, jeg ligger nok litt der på humor altså ;o barnslig på en måte, men ja, vet ikke jeg. Kanskje ingen humor xD
      Håper du har hatt ei super helg! 😉

    2. Barnebarna pleier å være enige om at de nå skjønner hvor faren deres har fått den tragiske humoren i fra 😛 Håper du får sugd til deg masse energi igjen 🙂 Jeg er veldig avogpå her inne for tida 🙂

    3. Hahahaha… jeg har litt spes humor……. og det er moro….. koser meg iallfall veldig med all erting av min kjære og mange andre – ofte ofrer jeg meg sjøl for å få det moro! Klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg