HVERDAG- TIDEN GÅR ALT FOR FORT.

 

Plutselig er det søndag liksom. 

 

På fredag kom jeg meg ikke avgårde fra jobb før kl. var 13, og fikk ikke reist hjemme fra før kl. var 14.10. Jeg var megasliten allerede da, etter den varmtvanntreningen. I tillegg var vannet ganske mye varmere på fredag, enn det var på mandag, så man blei litt ekstra døsen av det.

Det gikk ganske greit å kjøre likevel, selv om jeg måtte stoppe 3 ganger for å tisse! 2 av gangene var seriøst i veikanten. Det er ganske krise når det er evig langt mellom hver bensinstasjon, eller at den bensinstasjonen man kjører forbi akkurat når man må tisse ikke er brukelig til å gå på do på. 

Jeg parkerte i Halden rett før kl. 20. Da var jeg både trøtt og sliten, men greide i det minste å holde meg våken under tacomaten. Faktisk holdt jeg meg våken til ganske så seint på fredagen. Imponerende nok for å være meg, i grunn. Jeg er tydeligvis ekspert på å sove når som helst.  


Når man fryser og liker det varmt når man skal sove. 

I går var vi på tur oppe på fjellskrentene ved svenskegrensen. Det er noen flotte utsiktsplasser der, og gamle skyttegraver og slikt fra krigen. Jeg har vært der før, siden besteforeldrene mine hadde hytte likevel, men det er evig lenge siden. Det er en fin plass på svensk siden også, men dir dro vi ikke. 

Jeg får ikke hundene over til Sverige, så vi måtte holde oss på riktig side av grensen. Helt greit det. Etter vi hadde tatt turen dit, dro vi et annet sted, slik at hundene kunne løpe litt fritt også. Det var folk på utsiktsplassene, så de måtte gå i bånd hele veien. Da er det greit å få løpe litt fra seg etterpå. 

De var nok så spinnville på fotballbanen vi dro til. I alle fall en liten stund. Petter har ikke verdens beste kondis, akkurat. Musika er mye mer utholden enn han, for å si det sånn. Det blir jo ikke så mye løping på Petter når han har vært aleine etter at Wolfgang gikk bort. Det er en stor fordel med å være to.


Svinesundbruene, fra norsk siden. 

Hundene sov som stein resten av dagen i går etter disse turene. Jeg blei nok så slapp jeg også etter disse turene så jeg tok en times tid på sofaen. Det er litt lov innimellom altså. Seinere på kvelden dro vi ut og spiste burger. Det er sjeldent feil med en burger. Selv om det tok lang tid å få den. 

Jeg var typ grisesulten og det var nok så mye folk ute i går så det tok over en halvtime fra vi bestilte til maten blei servert. Enda godt burgeren var god, ellers hadde det vært totalt krise å måtte vente så lenge. Jeg var tålig trøtt utover kvelden, så jeg dro hjem først. Halv ett var mer enn seint for meg.

I dag er jeg slapp som bare det. Det verste er at det allerede er søndag liksom. Tiden går så alt for fort. Plutselig er det søndag liksom. Noen helger føles evig lange, mens andre helger bare flyr avgårde. Denne helgen har gått alt for fort. Jeg vil at helgen skal vare mye, mye lenger. Vel, vel. 

 

Har du hatt en fin helg så langt? 

 

_____________________________

#hverdag #helg #tur #burger #seint

_____________________________

20 kommentarer

Siste innlegg