HVERDAG- OPPDATERING UKE 51 OG 52.

 

En oppdatering over fjorårets siste uker. Jeg ligger liksom evig lang etter, igjen. 

 

Uke 51

 

Mandag: Etter å ikke ha feiret jul hjemme de siste 12 årene, eller i det hele tatt de siste 6 årene bryter jeg i år ganske alle tradisjoner jeg har hatt de siste årene. Noen ganger er det helt ok. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Tirsdag: Når man brått bestemmer seg for å feire jul så blir det brått veldig stress med julegaver! Jeg blei ferdig samme dag som jeg begynte. I ettertid viste det seg at jeg ikke var ferdig likevel, men. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Onsdag: Borte!

 

Torsdag: Borte! 

 

Fredag: På vei til Halden for å feire jul i Lillestrøm liksom. 

 

Lørdag: Feier jul i Lillestrømmed 24 personer!

 

Søndag: Ikke helt i live.

 

Uke 52

 

Mandag: Fremdeles ikke helt i live. 

 

Tirsdag: Når man gjør ting man vanligvis ikke gjør trenger man brått mange dager til å komme seg på. Jeg har ikke akkurat vært i live etter julefeiringen. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Onsdag: Alt for mye som skjer til at jeg rakk å blogge i det hele tatt, faktisk. 

 

Torsdag: Møkkadager og fortsatt mye som skjer. Veterinærbesøk og alt som følger med. Trykk her for å lese om det. 

 

Fredag: Borte. Jeg er sliten, trur jeg. 

 

Lørdag: Feiring med masse flotte mennesker. Det tok litt av. Hejdå, liksom. 

 

Søndag: Et nytt år. Jeg sover, evig lenge. 

 

Det var mine to siste dager i fjoråret. Ikke så mye blogging når jeg er på tur og evig sliten, men litt fikk jeg jo til. Kremt. 

 

Hvordan var dine to siste uker i fjoråret?

 

___________________

#hverdag #oppdatering

___________________

10 kommentarer

Siste innlegg