DÅRLIG PLANLAGT.

Det var ikke akkurat den beste ferieuken, men sånn er det jo.

Jeg har hatt ferie hele uken nå, men vi har ikke akkurat vært heldige med været. Planen var jo telttur med Trollet over, men bortsett fra tirsdagens å har det regnet hver enste dag nå. Det var i og for seg fint vær om helgen, men da hadde jeg andre planer, så da passet det ikke med telttur. Ja ja, telttur får bare vente.

I dag er det tidenes regnvær ute. Det blåser på grensen til storm liksom. Det blir ikke særlig med tur i dag heller, med andre ord. Petter var til behandling i går, akupunktur, så han er nybadet og fin, så jeg er sleip og bruker været ute som unnskyldning til å holde han rein litt til. Kremt. Han er sliten etter behandling uansett.

I går sov han seriøst hele dagen. Kun ute i hagen ved et par tilfeller for å tisse, og da måtte jeg til og med vekke han. I dag er han litt mer våken, men pga været er vi likevel slappe, så vi ligger rett ut begge to. Alle tre faktis, Cupid har funnet seg til rette under pleddet og kommer nok ikke ut før solen titter frem, eller han blir sulten.

 

 

ELEVELE

 

#hverdag #ferie #høst

8 kommentarer
    1. Ja, dette regnværet gir mye innekos i stedet for turer. Men etter noen dager inne, må til og med jeg luftes. Så i dag blir det på med regntøy og ut på tur i ettermiddag. Ha en fin dag og god bedring til vofsen! Klemsiklem 🙂

    2. Kjedelig med dårlig vær i ferien, men det kan vi dessverre ikke styre.
      Ja her ligger buskene flate oppe i den lille skogen ovenfor her jeg bor, og regnet kommer sidelengs og ikke rett ned. Et perfekt vær å holde seg inne i syntes jeg 🥰

      1. Har vært mye fint innevær ja 😛 Så var det noen få fine dager og så kom regnet igjen 😛 I dag var en sånn fl regndag, der det ikke en gang hjalp med paraply fordi regnet kommer i alle retninger :O ha ha

      1. Kjekt med ferie, men kjekkere når man har litt å gjøre – ikke for det, jeg hadde nok av å ta i hjemme, men jeg gjorde det ikke. Ha ha.. Nei, været får vi dessverre ikke gjort så mye med, med mindre vi spør en miljøaktivist 😛

      1. Ha ha :p Hadde jeg hatt stor nok stue, eller et hvilket som helst annet rom skulle jeg faktisk gjort det, men det har jeg dessverre ikke 😛 Men hvis jeg noen gang får det skal jeg skrike ut 😉

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg