HVERDAG- OPPDATERING UKE 35.

 

En liten oppdatering over uken som gikk. 

 

Mandag: Det blei liksom med den oppdateringen for forrige uke. 

 

Tirsdag: En forsmak på høsten. Deilig!


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

Ellers er jeg ferdig med 28 dagers dietten og det føles veldig bra! 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Onsdag: Jeg hater alle disse “Hvil i fred” innleggene, men slik er nå  dessverre livet med syke dyr. Leon har nå endelig fått slippe plagene sine. Han fortjente det!


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Torsdag: Når man møter sin største fobi er det ikke lett å ikke føle at man skal dø! 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

Ellers har jeg virkelig slått på trommen når det kommer til husmorspoeng- jeg har baket i mange timer i dag! 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Fredag: Når man jobber med å legge om kostholdet, ellers kanskje livsstilen, så merker man fort hva som er en bra start på dagen, og ikke. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Lørdag: Noen ganger bare gjør jeg alt på en gang. Baking på høyt nivå og ryddig. Der har du plutselig meg. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Søndag: I dag tok Petter og jeg en tur i skogen sammen med flokken til Sally. Det var så sykt mye sopp i skogen at jeg blei litt furt på meg selv over å la kameraet bli igjen hjemme. Noen ganger får mobilen duge. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Det var min uke. Absolutt ikke så verst i det hele tatt. Selvsagt har det vært trist å ikke ha Leon i flokken lenger, men etter å ha gjort alt man kan for han, uten at det har hjulpet, så har jeg funnet ro med at det var slik det måtte bli. Alle dyr fortjener å ha det godt, og det har Leon nå endelig. Fineste pusen. 

 

Hvordan har din siste uke vært? 

 

___________

#oppdatering

___________

8 kommentarer
    1. dvergpinschere i mitt hjerte: Ja, noen ganger er det kjekt å få en samlet oversikt, for da ser man jo fort om man har gått glipp av noe 😀

      Jeg liker at du linker til innleggene fra dagen før i innleggene dine- da får jeg liksom med meg alt 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg