CROSSFIT OG KINO.

 

Dager der det skjer mye. 

 

Jeg har akkurat hevet lasagnen i ovnen og tar en liten pause før jeg begynner på salaten. I dag er en sånn dag vi bare må hive i oss maten. Nå har forresten Spisriktig endelig begynt å levere i mitt område, så nå kan jeg endelig bestille middagen fra de til disse travle dagene våre. I dag blir det full fart med å hive innpå maten slik at vi rekker å se på en crossfit-konkurranse. 

Doffen trener en del crossfit, så når det først er en konkurranse her i byen må vi jo nesten se på. Jeg må selvfølgelig være med å se jeg også, selv om jeg selv ikke trener crossfit. Jeg syns mest bare det er gøy å se hva Doffen driver med. Konkurransen begynner kl. halv fem. Jeg har ikke peil på hvor lenge det varer, men det finner jeg vel ut av hvis jeg spør Doffen, eller når vi kommer dit. 


Når man er på vei ut døren og føler seg fin, tar opp kameraet, knipser et bilde og man ser helt rumpe ut. Da er det bra man kan pynte på seg selv litt med et filter på Instagram. 

I kveld skal vi nemlig på kino også. Jeg trur filmen heter “Norske byggeklosser”, eller noe sånt. Jeg gleder meg mest bare til kinopopcorn. Men jeg trur filmen er morsom og det er jo en fordel når man først skal på kino. Ingenting er kjedeligere enn å sitte på kino med en dårlig film rullende på lerretet. Satser på at filmen er både morsom og grei. Hvis ikke har jeg i alle fall fått popcorn. 

Petter har fått en litt lang tur i dag, og et par små. Han skal få en liten tur til føre vi drar på denne konkurransen, slik at han er fornøyd med livet og sover mens vi er borte. Jeg veit jo ikke om vi rekker hjem mellom crossfit’en og kinoen, så jeg må lufte han godt for sikkerhetsskyld. Nå må jeg ut å sjekke til middagen og klargjøre salaten og litt sånt, skal jeg rekke alt. 

 

Har du noen planer for kvelden? 

 

_______________________________

#hverdag #crossfit #kino #helg #travelt 

_______________________________

14 kommentarer
    1. Lisabeth: Takk 😀 Enda godt et et filter kunne redde meg 😛 he he..

      Ja, det trur jeg blir gøy 😀 Har kun sett det på youtube og sånn, så blir gøy å se det live 😀

    2. Skjønner du har mye å gjøre…ikke mye her, og glad er jeg for det…..orka ikke dra å handle engang..så da ble det ikke fredagspotetgull heller…hihihi..Kos deg på tur hit og dit…ha en og kveld!

    3. Du ser bra ut 😉 trodde ført du hadde begynt med den type trening også nå Hehe jeg skal legge meg litt tidlig tenker jeg 🙂 håper flimen er bra

    4. Crossfit er kult, må ha god kondis. Ble hjemme i kveld, det er best det nå. Snart er det mars og det blir en kald start på mars måned så jeg på yr.no. Men man må ta det som det kommer og tenke at snart blir det full vår. Drømmeland kaller og siste innspurt av OL er i helga. Og heia Sverige som er i medgang som det monner i OL. Ha en fin aften.

    5. Toini: Huff, jeg burde ha handlet i går jeg også, men utsatte det jeg også 😛 I dag får bli dagen, før jeg skal på hockeykamp 😛 ha ha

    6. Silje: Takk 🙂 he he.. Åneida, crossfit er nok noe jeg aldri kommer til å begynne med- den skralle kroppen min hadde dødd da 😛 ha ha.. Filmen var morsom 🙂

    7. Helge: Ja, det er veldig kult, og man må ha både styrke og kondis- selv mangler jeg begge deler 😛 ha ha..

      Ja, snart er det jaggu mars- tiden går fort, ekstra fort med en litt kortere måned 🙂 Har hørt at det skal bli en mild og fin vår, så satser på det blir bedre og bedre for hver dag 😀 Heøe gårdsplassen her hjemme er et stort krater med evig tykk is, så gleder meg til det smelter så vi slipper å brekke beina 😛 ha ha..

      Ja, heia Sverige 😀 Har ikke fått med meg så mye, men trur jeg fikk med meg at de tok noe gull i går? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg