HVERDAG- SPIS RIKTIG I EN TRAVEL HVERDAG.

 

SpisRiktig.no lever matkasser med ferdig laget mat!

 

//annonse


 

SpisRiktig.no tilbyr matkasser levert på døren med ferdig laget mat. Perfekt i en travel hverdag, tenker jeg. Kristoffer trener en god del. 5 dager i uken. 3 av de dagene er litt mer utfordrende enn andre, da han nesten ikke rekker hjem fra jobb før han skal på trening. Nå mens jeg går hjemme er det ikke like hektisk, siden jeg da har tid til å lage mat, så lenge jeg greier å følge tiden. 

Men jeg skal ut i jobb etter hvert jeg også, desto før desto bedre, og da blir det brått ikke tid til matlaging før trening, siden han ikke kan spise mye middag rett før han skal trene. Spesielt ikke de tre første dagene i uken hvor han trener mest. Vi har derfor blitt enige om at dette er noe vi vil prøve ut for å se om det kan fungere for oss i en litt travel hverdag.


SpisRiktig.no // HER (annonselink)

Maten ser jo unektelig god ut, og hvis den er like god som den ser ut til er det helt klart verdt det i en travel hverdag, syns jeg. Vi er enige om å prøve det ut 3 dager i uken, på de dagene Kristoffer trener mest. Vi skal legge inn en bestilling til rett over nyttår. Jeg er veldig spent og håper virkelig de står til forventningene. Jeg har hørt mye positivt om dem. 

Det er i alle fall verdt å prøve ut, tenker vi, så får vi se. Det er ingen bindingstid og man kan gjøre endringer for den kommende uken hvis det er behov for det. Er man for eksempel på reise kan man sette abonnementet på pause, slik at man ikke får levert mat de dagene man ikke er hjemme. Enkelt og greit. Hvis du bruker rabattkoden “RABATT” i kassen får du 15% på første uken. 

 

Har du noen erfaring med SpisRiktig.no sine matkasser? 

 

____________________________________________________________

#hverdag #spisriktig #matkasse #travel #trening #sunt #godt #mat #middag 

____________________________________________________________

6 kommentarer
    1. Har ikke erfaring med det, men sikkert kjekt.. Vi har ganske så sunn mat her og har faste ting vi handler inn selv :)) Så innbydende ut det her… Ønsker deg en fin dag videre <3

    2. annebe: Jeg har fryktelig dårlig fantasi når det kommer til mat, men vi spiser nok så sunt her også 🙂 Det er mest at tiden ikke strekker til i forhold til trening at vi har bestemt oss for å prøve dette 🙂 Og når det ser så godt ut så må det jo bare bli bra- håper jeg 😀

    3. Så spennende! Hadde jeg bodd mer sentralt, så hadde vi nok prøvd det..for da slipper man tenke og finne på matretter! og jeg er ikke super glad i å lage mat…Lykke til, og håper dere blir fornøyd!

    4. Toini: Ja, de leverer kanskje ikke i deres område enda? Og enig- nå slipper man jo å tenke ut hva man skal lage hver dag 🙂 Jeg er veldig spent 😀

    5. Søtmonsen ): Ja, veldig mye 🙂 Jeg har vurdert Adams matkasse og de der, men hei, spisriktig leverer ferdig laget mat 😉 ha ha.. Da blei plutselig valget enda enklere jeg som ikke liker å lage mat 😛 he he

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg