JEG GLEDER MEG NOE SÅ SYKT!

Endelig! Endelig! Endelig! Endelig!

Torsdag denne uken reiser vi til Göteborg for å endelig, etter 4 lang år siden sist, dra på Ed Sheeran konsert! Jeg gleder meg så sykt at jeg nesten ikke har ord. Det er som sagt 4 år siden sist jeg var der og jeg har ventet så sykt lenge for å oppleve det igjen. Kristoffer er ikke like begeistret som meg, men han gleder seg bittelitt han også. Vi har ikke fått noen særlig ferie sammen i år, så vi tar en torsdag-lørdag i Göteborg. Været er til og med på vår side.

Jeg har egentlig ferie denne uken, men måtte jobbe i dag og må jobbe i morgen. Forhåpentligvis kan jeg ta ferie på onsdag slik at jeg får god tid til å plassere alle dyrene dit de skal før vi reiser torsdag morgen. Ferien bare forskyver jeg med de dagene jeg nå jobber, så det er null stress. Jeg har uansett ingen planer før Göteborgturen på torsdag. Det var ukens planer altså, men da har jeg i alle fall en god grunn til å bli litt stille igjen. Ed Sheeran, here we come!

 

 

ELEVELE

 

#hverdag #ferie #konsert #sommer

8 kommentarer
    1. Ingen grunn til å bli stille igjen her inne Elin!! Her er det bare å komme med updates av livet 😀 Og spesielt fra Gøteborg så klart 🙂

    2. Ble du fornøyd med konserten (terningkast) og turen? Merkelig nok har jeg hverken vært i Gøteborg (tror jeg) eller på Ed Sheeran-konsert (her er jeg sikker), skulle gjerne vært begge deler 😜👍🏾

      1. Konserten var terninkast 6, uten tvil! <3 Tusen var fin, men alt for varmt for min smak 😛 ha ha.. Men jeg er så introvert, så det blei en mye mer slitsom tur enn jeg så for meg, så veldig glad for at konserten var første kvelden 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg