EVENTYRLIG VAKKER!

Vakrere kan det nesten ikke bli.

Reklamens makt! Så reklame for denne på facebook, det var flere ulike modeller, men av de som var tilgjengelige på nettsiden – som jeg ikke husker navnet på – så var det denne som blei klikket hjem. Jeg har ventet lenge, over 3 uker, trur jeg. Ok, det er kanskje ikke så lenge, siden den kom fra utlandet, men når man venter vil man helst ikke at det skal gå mer enn 3 dager.

Disse er altså så vakre. Eventyrlig vakre. Det skal likevel sies at de ser helt annerledes og enda vakrere ut på reklamen. Når jeg nå holder den i hånden så er den fryktelig klein ut- noen ville vel ha sagt billig. Litt sånn som på wish, det ser kjempefint ut, men når du får det så er det ingen tvil om at den kommer fra wish (jeg skal likevel si at  jeg har fått utrolig mye flott fra wish også).

Faktisk skal jeg ta meg en tur inn på wish for å se om de selger disse der. Jeg er nemlig veldig i tvil om jeg faktisk syns den er verdt prisen jeg betalte. Jeg trur jeg forventet en helt annen kvalitet til kr. 399, selv om det i utgangspunktet ikke er så mye. Jeg trur også jeg skal pynte den med blink i løvetannen – hvis jeg fyller alle disse hullene med bling, eller speil, så må den bli vakrere.

 

 

ELEVELE

 

#inspirajson #hage #hagepynt #eventyr

8 kommentarer
    1. He-he, ja noen ganger blir ting bare Wish. Jeg har kjøpt noe på nett innimellom. Kjoler. Billige. Ser veldig fine ut, men er liksom dusjforheng-stoff når det kommer… 😀 Men disse så jo veldig fine ut da 🙂

      1. Har også bestilt noen klær på nett – noen ganger er det mye bedre enn du trudde, andre ganger er det bare ille 😛 ha ha… Denne er veldig fin, men hadde jeg tatt nærbilde hadde du skjønt hva jeg mente 😉 Men jeg skal pynte den litt med bling altså, så får vi se 😀

      1. Den er fin – på sin måte – men hadde jeg tatt nærbilde så hadde du sett hva jeg mente 😉 Men med litt bling trur jeg den blir fin uansett 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg