HVERDAG- NU ÄR DET NATTEN.

 

Dagen så ut til å bli skikkelig teit, men det blei heldigvis bedre! 

 

På vei til jobb stopper jeg innom for å plukke med meg posten. I dag var inget unntak. Det er en ganske stor parkeringsplass der. På hele den parkeringsplassen er det én eneste vanndam. Selvfølgelig greide jeg å miste posten i den vanndammen! Er det mulig? 

Det så ikke akkurat ut som at dagen skulle bli så bra. Hadde jeg ikke visst bedre hadde jeg trudd det var tirsdag i dag! Når jeg kom på jobb gikk det opp for meg at selvangivelsen har kommet. Brått føltes dagen tusen ganger verre med en gang. Jeg var så sikker på å få baksmell i år. 

Jeg var så sikker at jeg ikke en gang turte å trykke på linken med en gang. Men jeg måtte bare ta motet til meg for å bli ferdig med det. Det føltes ut som at jeg scrollet nedover i en evighet uten å komme frem til dommen! Jubelen var stor når jeg så at jeg fikk igjen, masse, masse! 

Jubelen var så stor at kollegaen på nabokontoret stakk hodet ut av døren for å spørre om vi hadde fest. Jessda- ville tilstander når man får igjen masse penger i stedet for å måtte betale noe. Dagen kunne ikke bli dårlig igjen. I alle fall ikke føre jeg tok en tur til fysioterapeuten. Men selv det var ikke så ille. 

Jeg må straks komme meg i seng. Jeg skal en svipptur til Mysen i morgen etter jobb. Satser på jeg reiser hjem på lørdag igjen. Petter skal en tur til veterinæren for å røntges, så da er det greit å være litt opplagt til den lange turen. Og nei, jeg kommer ikke hjem med flere hunder. 

Jeg har jo en tendens til å komme hjem med flere hunder enn det jeg hadde med meg i utgangspunktet etter en tur til Mysen, men det er ikke tilfelle nå. Jeg bare sier det. Kremt. Nei, på tide å komme seg i seng her. Klokken er jo faktisk snart natten. Nattinatt. 

 

Har du hatt en fin dag i dag? 

 

__________________________________________________________________________________

#natten #sove #bradag

___________________________________________________________________________________

8 kommentarer
    1. Det var jo godt dagen ikke fortsatte i uhell! Så bra du fikk igjen litt penger..DET er alltid deilig.. 😉

    2. Terje og Yvonne: Nei, og den blei heldigvis bedre 😀 Ingenting er kjipere der du bare har den en dårlige opplevelsen etter den andre- heldigvis er det sjeldent mellom disse dagene 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg