TING Å SE PÅ.

Siste uken i ferien – da ser vi på serier da.

 

Serier jeg anbefaler, av både nytt og gammelt:

 

Lucifer 

Har du ikke begynt å se den enda, gjør det! Min favoritt, i alle fall en av de aller beste, og det er ikke bare fordi Lucifer er hot as hell – tog du han?

Bildet funnet på theslateonline.com sin side.

Dead to me

Enn så lenge kun 2 sesonger, men jeg håper det kommer mer snart. Absolutt verdt å se. Trist, men litt gøy likevel.

Bildet funne på Netflix sin side.

Working moms

Herlighet denne serien er helt rå. Den har alt; det er humor, det er kleint, det er tøft, det er slit, det er trist, det er rett og slett bra! Som i veldig bra.

Bildet funnet på siden til todaysparent.com

The Queen’s gambit 

Ikke la deg lure av at det handler om sjakk, det gjør det, men miniserien er veldig, veldig bra. Jeg kunne nesten ikke vente til jeg kunne se neste episode.

Bildet er er funnet på aftenposten.no sin side, som igjen informerer om at bildet er tatt av Phil Bray/Netflix

I Zombie

Denne serien trur jeg er veldig gammel, men jeg har nettopp begynt å se den og den er ikke så verst. Ganske hjernedødt, faktisk – tog du han?

Bildet er funnet inne på universdecomics.com sin side.

 

Det var det jeg hadde i denne omgang. Akkurat nå sitter vi faktisk å ser på Five 0. Vi har sett alle sesonger som er tilgjengelig i Norge før, så vi har begynt på nytt og da er det ikke så farlig at man gjør litt andre ting samtidig. Five 0 er veldig kjekt!

 

ELEVELE

 

#serietips #hverdag #film #underhodning

8 kommentarer
    1. Vi har hatt Lucifer- periode. Har noen dvd-er. Vi er jo seriesamlere 😀 Men datt ut litt etterhvert 🙂 Ellers ser vi mye serier da. Har mange!! Mentalisten, NCIS, Criminal Minds, Spartacus, Rome, Blacklist, Vikings, Game of Trones. Ja, det var litt 😀

      1. Først var jeg litt tvilende til Lucifer, men blei anbefalt å bare se de første episodene før jeg bestemte meg og ja, nå vil jeg bare ha mer og mer og mer 😛 ha ha… Er jo litt det samme hele tiden, men å løse mord og slikt, slik som så mange andre serier, men jeg bare elsker humoren i den serier 😀

        Ellers har jeg sett mye av de du ramser og opp og der er Game of Thrones den absolutte favoritten 😀

    2. I Zombie så jeg på i en periode. Men usikker på om jeg så en hel sesong eller om det ble med typ 10 episoder eller noe. Også litt usikker på hvorfor jeg stoppet å se nå. Husker jeg syns noe av det var både morsomt og underholdende på andre vis ihvertfall.

      Lucifer har jeg hørt en del om (særlig gjennom Sara), men ikke begynt på enda da jeg har en så lang film- og serie liste nå at jeg simpelthen vurderer å skrive et brev til Erna og be om høyere trygd for alt stresset alle de tusen forskjellige filmene og seriene påfører meg ved å bare eksistere!! 😅

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg