3 DAGER MED MÅNEN.

Finnes det noe vakrere enn nattehimmelen? 

Bildene er ikke de beste da de er tatt med mobilen, et av de etter at jeg hadde drukket litt for mye, et annet gjennom vindu og ja, håndholdt kamera generelt blir ikke veldig bra da det i tillegg er mye bevegelse i månen også. Men det er gøy å se hvordan månen forandrer seg fra dag til dag og veldig kjekt å få meg seg blodmånen også -nattehimmelen på sitt aller beste!

 

 

ELEVELE

 

#foto #månen #nattehimmelen #blodmåne #fullmåne

4 kommentarer
    1. Flotte bilder, uansett forholdene ellers. Her ser jeg knapt månen på hodet, enda så liten jeg er. Men nå letter deg litt. 🤗 tror jeg,,, God sommer videre

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg