JODASÅ.

 

Én gang i uken blogger, eller noe sånt. 

 

Jaggu gikk det nesten en hel uke fra sist gang jeg blogget. Det er flere grunner til det, uten at det ligger så mye bak. Dagene flyr litt fort, det er mye som skjer og døgnet har noen ganger alt for få timer. I tillegg sover jeg en del for tiden, og da er det ikke tid til så mye annet. Sånn er det med den saken. Innimellom sovingen skjer det litt hyggelige ting. Ikke det mest spennende likevel, men. 

På fredag var jeg edru på fest, til alt for langt på natten. Det resulterte i en helt sykt grinete, irritert og tidvis forbannet Elin. Det hjalp ikke at vi skulle ha rekefest hjemme sammen med naboene og at jeg blei stående å gjøre det meste. Humøret var virkelig ikke på topp, for å si det mildt. Det hjalp utover kvelden når jeg endelig fikk litt mat i magen og ting roet seg litt. Det er ikke bare bare. 

Det resulterte likevel i at jeg bokstavelig talt sov i hele går. Det vil si at jeg prøvde å sove i hele går, men det er ikke alltid like lett det heller. Neste gang låser jeg meg inne på soverommet og kverker et hvert menneske som prøver å snakke til meg. Ok, nok negativitet. Nå er det bare to dager igjen til Ed Sheeran-konsert, så nå går humøret bare én vei og det er oppover. Woop woop.

 

Har du hatt en fin helg? 

 

____________________________________________

#hverdag #grinete #sur #irritert #gretten #humør #sliten

____________________________________________

16 kommentarer
    1. Må jo være lov til å være litt “grinete” noen ganger..hehe.. Man blogger når og hvor mye det passer inn i livet ellers..skal jo være lystbetont :)) God sommer videre <3

    2. Helgen var veldig fin 🙂 Du burde ikke gjøre ting du blir så sliten av. Jeg orker ikke feste jeg, og da dropper jeg det. Og HVIS jeg skulle slumpe til en fest i ny og ne er jeg hvertfall edru 😀 Kos deg med det du ORKER å gjøre i stedet 🙂

    3. Det var en fin helg men neste helg blir enda bedre. Dagene går og planer for mangt har jeg fremover. Ha en fin kveld.

    4. Ja dagene går fort nå på sommeren…selv om det skulle vært omvendt…Men da har man det fint ihvertfall..Kos deg med alt du gjør og koselig at du titter innom når du har tid….Ha en god kveld og nyt sommeren! OG konserten!

    5. frodith: Så bra at helgen har vært så fin 🙂 Hadde det vært så enkelt, men da er jo alternativet å bare legge seg ned å dø, så jeg veit ikke jeg 😛

    6. Toini: Ja, burde nesten vært litt omvendt, men det er vel bare et tegn på at man koser seg 😀

      Er innom på mobilen, men er så kronglete å kommentere der i fra, så blir dessverre lite med kommentarer- men har fått med meg bobilturer og flotte bilder <3

    7. Vi har allerede kommet til onsdagen, og jeg har omtrent ikke vært på bloggen selv. Blir dårlig med kommentarer fra denne fronten, men jeg følger deg jo litt andre steder så jeg er litt oppdatert allikevel.
      Selv hadde jeg en behagelig helg, med ferske reker ute i sommerettermiddagen på lørdag. Hihi, hadde helt glemt hvor kjedelig det var å rense dem ;o))

    8. Vera Lynn: Deilig med litt fri også 🙂 Nå er det jo brått fredag før jeg får svart liksom 😛 He he. Men har jo vært på konsert og overnatting i utlandet, så helt greit unnskyldning syns jeg 😛

      Ja, skrelling av reker tar tid- folk blir ofte”mette” fordi de ikke gidder mer 😛 he he

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg