TING OG TANG.

 

Håper på en bedre dag i morgen!

 

I går krasjet systemet på jobb, så vi fikk nesten ikke jobbet i det hele tatt. Det samme skjedde i dag. Disse to dagene har jeg jobbet sånn ca. 3.5 timer til sammen, hvor systemene faktisk har fungert. Fryktelig irriterende og frustrerende. Vi sitter midt i årsoppgjøret, og har under fire uker igjen på oss til å bli ferdig med alt. Da har vi ikke tid til å ikke få jobbet på to dager!

Fra Fredriksten festning og utover byen.

 

Skjer det samme igjen i morgen blir jeg seriøst sprø. Det er ikke kjekt å sitte på jobb og føle at man ikke gjør en dritt. Det er ikke en gang en følelse, for jeg har faktisk ikke fått gjort en dritt. De få oppgavene jeg kunne gjøre utenom programmene som krasjet tok meg liksom under 10 minutter. Håper seriøst at de har funnet alle feil i dag slik at morgendagen blir mye bedre!

I går kveld gikk jeg tur på festningen med ei kollega. Ungen hennes var på trening borte i gaten her, så vi gikk en tur sammen med hundene. Det blei en koselig tur det, selv om det tok en evighet for Ellinor å oppføre seg. Noen ganger kan man bli sprø av henne altså. Flaks for henne at hu er så søt, ellers kunne det fort skje at jeg hadde sendt henne hjem igjen. Not!

 

♠ ELEVELE ♠

 

#hverdag #sprø #tur #fredrikstenfestning

16 kommentarer
    1. Så irriterende at systemet kollapser når det er ekstra viktige ting å gjøre…! Håper du kommer på jobb i morra til et perfekt system, og alt funker så bra at man skulle tro det aldri har vært noe galt 😉
      Nydelig bilde fra festningen! Mange sier mye rart om vinteren, men MOTIVER gir den til gangs <3
      Ellinor kan komme på ferie hos meg hvis hun vil 😀
      God kveld til deg og dine firbeinte 🙂

      1. Dødsirriterende, men i dag har det funket nok så greit. Litt småkrøll innimellom, men ikke noe store greier 😀

        Ja, vinteren gir ofte flotte motiver, det er helt sant 😀

        Trur ikke eieren hadde blitt så glad hvis jeg sendte henne på ferie hos noen andre- hu blir jo veldig glad når jeg spør om hu vil låne hunden sin noen timer liksom 😛 ha ha

    2. Ellinor ville jo bare ha en bitteliten smakebit av
      Ronaldo jo – ikke noe rart i det gikk litt rundt 😀
      Veldig koselig tur 🙂

      1. Data, eller teknologi er noe dritt innimellom altså 😛 Men nå fungerer det 99,7% som det skal, så nå jobber vi for harde livet igjen 😀

    3. Det finnes vel en reserveløsning dere kan koble dere på når sliten sjelden gang skjer? Kjipe saker men sikt kan skje. Håper det er i orden igjen i dag. Ha en fin dag.

      1. Nei, vi kjører ikke akkurat systemene våre gjennom et agregat 😛 Når serveren svikter, så svikter den. hurra for teknologi 🙂 Men nå er det heldigvis i orden igjen 😀 Håper du har hatt en din dag så langt 😀

      1. Dritkjedelig, men nå funker det heldigvis igjen 😀 Så i dag har jeg jobbet som en gal 😛 ha ha.. Ja, det bør hu, ellers får hu pent bli hjemme og kun være med på tur når vi går aleine 😛 he he

    4. Å det er ergerlig det…. tror jeg hadde fått helt krupp da…. nå går jo pc-en varm om dagen! Håper det har retta seg for dere nå? Trøsteklem <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg