JEG OVERLEVDE MIN FØRSTE PT-TIME.

 

Dette kan jo bli spennende! 

 

Jeg meldte meg inn på treningssenteret på mandag, og i dag hadde jeg min første PT-time. I tilbudet vi fikk får vi to gratistimer med PT, og det er jo kjekt. I dag gikk timen, som visstnok varer i 25 minutter, ut på å kartlegge litt. Først pratet vi litt og så viste hu meg noen greie øvelser og sjekket fysikken min litt. Den er ikke akkurat noe å skryte av på mange områder. Men, det kan vel forhåpentligvis bare bli bedre. Blir den verre bør jeg vel ta hintet med å pensjonere meg for godt. Kremt. Så ille er det ikke altså.

Etter at PT-timen var ferdig tok jeg en liten runde på tredemølla. Hu måtte lære meg hvordan den funket før timen var ferdig da, for jeg veit jo ikke hvordan slike ting fungerer. Alt for mange knapper for min hjerne. Jeg ender som regel med å trykke på alt, og det er sjeldent et sjakktrekk, for å si det sånn. Jeg klarte meg relativt bra i dag da, så jeg fikk gått litt i raskt tempo med motbakke. Det var mye mer slitsomt enn jeg hadde trudd faktisk. Jeg går jo mye med hundene, men det her var ikke helt det samme.

Når jeg kom hjem fikk jeg servert hjemmelaget søtpotetsuppe med bacon og nanbrød. Kjempegodt! Vi kjøpte en slik suppe på Rema 1000 en gang. Dette “Under 100-lappen” merket, og den var kjempegod. Vi tilsatte kylling, gulerøtter og vårløk. Nå var Kristoffer flink og lagde en hjemmelagd og det slår jo sjeldent feil. Den var så god så vi forspiste oss begge to. Er man sulten, så er man sulten. Nå er jeg absolutt ikke sulten. Mett og sliten. Jeg har i alle fall overlevd min første treningsøkt siden april i fjor.

 

♠ ELEVELE ♠

 

#trening #pt

8 kommentarer
    1. Så flink du har vært 🙂 Jeg må komme meg i gang jeg også 🙂 Så god ut suppa da. Vi har spist på indisk. Rumler voldsomt i magen etterpå 😮

      1. Takk- føler meg superflink! Ha ha.. Indisk kan rumle en del ja. Jeg valgte medium en gang, men den var så sterk at jeg trudde det skulle etse hull i magesekken 😛 ha ha

    2. Flink du er. 🙂 Lykke til videre med den treninga. Den suppa så knallgod ut. Har ikke smakt den, men ser de ligger er i disken på Rema der vi handler.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg