INGEN VEI TILBAKE!

 

Nå må jeg bare ta meg sammen! 

 

Vi fikk et kjempegodt treningstilbud gjennom Delta, så i dag har jeg vært å meldt meg inn der og har min første PT-time på torsdag! Nå må jeg bare ta meg sammen og trene jevnlig. Nå har jeg kastet bort 349 kr i måneden siden mai, så nå må jeg bare ta meg sammen. Det er seriøst ingen vei tilbake nå. Jeg må trene for helsens skyld, så nå bare skal jeg. Sånn er det bare!

Jeg har som nevnt over kastet bort 349 kr i måneden siden mai, på å være støttemedlem på et treningssenter. Jeg trente jo Kickboksing en periode våren i fjor. Det var noe jeg trivdes veldig godt med, men når jeg først gikk på en smell gikk det så lang tid før jeg kom meg igjen. Og så kom denne sinnssyke varmen, så tanken på trening fristet ikke i det hele tatt. Da blei det ikke noe.

Når den sinnssyke varmen hadde gitt seg og formen var god nok til å trene så var det så sykt lenge siden sist jeg var med på treningen at jeg rett og slett syns det var flaut å komme tilbake. Jeg veit det høres teit ut, men det er sant. Jeg kan si opp der i mars, og det skal jeg. Og nå skal jeg ikke være støttemeldel på det nye stedet- jeg skal trene, minst 2 ganger i uken, helst tre!

 

♠ ELEVELE ♠

 

#trening #ingenveitilbake

14 kommentarer
    1. Var støttemedlem noen år etter jeg var blitt syk. Men fant ut at det funker best for meg å være ute å rusle /gå når formen tillater det så da meldte jeg meg ut… Men har trua på at du gjennomfører på en bra måte..og at helsa di kommer seg sakte men sikkert…eller helst i full fart kanskje 🙂 Klem <3

      1. Jeg venter bare på at bindingstiden skal gå ut 😛 ha ha.. Men denne gangen skal jeg være flink, og fordelen her er at det er flere kolleger og kjente som trener her fra før, så da har jeg noen å trene med, som er en ekstra motivasjon 😀 Og formen er såpass stabil nå at jeg bør komme i gang med treningen slik at den holder seg bra “hele” veien 😀

    2. Det er bra med gode vaner. Det gir bedre helse, større nettverk og en sterkere kopp. Ha en fin kveld.

    3. Det er nok uhyggelig mange støttemedlemmer der ute … til og med når bindingstiden er over klarer ikke folk å få ut fingeren til å si opp! De siste gangene jeg var på treningssenter var jeg bare på slike uten bindingstid. Mye bedre det! 😉 Ha en fin dag, og lykke til med treningen.

      1. Ja, tenker det er svært mange “mørketall” der ja 😛 Jeg venter jo bare på at bindingstiden min skal gå ut på det forrige stedet nå 😛 Men nå får jeg trene gratis frem til jeg er ferdig hos de andre, så jeg “taper” ikke noe mer de neste to månedene i alle fall 🙂 Og ja, uten bindingstid er helt klart best, men slike treningssentre har nok skjønt hvor mye gratis penger de kan få av å ha bindingstid 😛

    4. Hører du prøver å overbevise deg selv….hihihi..Håper du klarer å gjennomføre..er ikke lett i en slitsom hverdag….Lykke til!

    5. Vi har også vært støttemedlemmer flere ganger, men nå trener jeg på et studio nær oss og betaler 198,,- år mnd. Da kan jeg stoppe abonnementet når jeg ønsker og starte det igjen når jeg har tid, ork og mulighet til å trene. Veldig kjekt for det hender det kan gå en mnd eller 2 uten trening og da sparer jeg jo de kronene. 😉
      Og jeg må trene pga helsa, så det er bare å komme meg i vei 2-3 ganger år uke. 🙂

      1. Det var jo et supert opplegg da 😀 Og enda bedre at man kan sette det på pause hvis man ikke trener på en god stund 😀

        Jeg også må trene pga helsen, men det er jaggu ikke lett likevel 😛 he he

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg