BLOGGERE- EN BITTE LITEN CHALLENGE #1

 

Daddaogveien.blogg.no har en bitteliten challenge og det må man jo være med på, syns jeg. 

 

Mandag: Din favoritt farge.

Jeg elsker farger, og det finnes nesten ingen farger jeg ikke liker. Men jeg må nok likevel plukke ut blå og lilla som mine absolutte favoritter. Jeg liker blå i alle nyanser- fra de lyseste til de mørkeste. Jeg liker lilla, med det må være de som er lilla og ikke de som går over i rosa. 


1. Jeg har alltid masse farger.


2. Leon har arvet en lilla genser etter Iimo.


3. Masse fine farger. 
 

Farger er flott og påvirker humøret på en veldig positiv måte. Det finnes så klart farger som kan påvirke humøret på en negativ måte også, men slikt styrer man unna. Alle burde ha noe fargerikt i livet, syns jeg. Livet med farger er herlig. Jeg har fargerike sokker og luer. 

 

Hvilken farge er din favoritt farge?

 

____________________________________________________________

#bloggere #daddaogveien #challenge #bittelitenchallenge #favoritt #farge

____________________________________________________________

16 kommentarer

Siste innlegg