TRENING- BEHANDLING, UTREDNING OG TRENINGSØKT.

 

Noen ganger kjennes det er at man er litt effektiv. 

 

På tirsdag hadde jeg behandling hos fysioterapeuten igjen. Nå har jeg ikke time før om 3 uker. I mellomtiden må jeg få henvisning til revmatologisk undersøkelse. Det kan sikkert ta sin tid. Det er vel som med MR, noen måneders ventetid. Men på videre utredning må jeg i alle fall.

Jeg satser fortsatt på at det bare blir å utelukke ting, men jeg må jo bare vente å se. I mellomtiden får jeg fortsette tøyingen og treningen og satser på at det hjelper. Etter dagens trenigsøkt med jobben føler jeg meg nok så død allerede, for å si det mildt. Jeg har ikke så god balanse. 


Alle kan vel se hvor bildet er stjålet i fra. 
 

Det var i grunn ikke så mye styrketrening i dag, slik som sist, men mer balansetrening. Ingen tvil om at jeg trenger, det for å si det sånn. I dag var ikke akkurat min beste dag hva kom til trening. Allerede under oppvarmingen fikk jeg spaghettibein til tusen. En smule pinlig! 

Men jeg hadde en effektiv treningsøkt for det. Når jeg kom hjem gikk jeg en halvtimes tur med hundene også, så jeg følte meg ekstra effektiv sånn på rappen. Nå skal jeg sitte i sofaen resten av kvelden og spise vannmelon. Jeg elsker vannmelon, og jeg fortjener det. 

 

Har du trent i dag?

 

___________________________________________________________________________

#trening #treningsøkt #balanse #balansetrening #undersøkelse #behandling #fysioterapeut

___________________________________________________________________________

12 kommentarer
    1. Ja så flink du er! Ja det er nok som regel mer en et par mnd ventetid på raumatolog..halvt til et år tenker jeg..hihih.. Men håper det det er bedre der du bor! Lykke til!

    2. dvergpinschere i mitt hjerte: Et år??? :O Jeg syns hu sa et par tre måneder, men kan godt hende jeg misforsto liksom, eller hørte noe helt annet enn hu sa. Blir spennende å se da, hvor lang ventetid det faktisk er 🙂

    3. Anne Grethe/FotoSeljordslia: Det skal i alle fall bli deilig å bli ferdig med det 🙂 Jeg veit ikke hvor lang ventetid det er- innbilte meg bare at jeg hørte noe om at det var nok så likt MR, men Toini under her nevnte jo at det kunne være opp til et år liksom :O

    4. Greit å få sjekket det du kan, og jeg håper at ventetiden ikke blir lang! 😉 Og flink du er som trener! Det gjør godt, etterpå! 😉

    5. Alle dager kan dessverre ikke være like gode, men til tross for “spagettibeina” du fikk etter oppvarmingen synes jeg det er råbra at du fikk en effektiv økt! Du er kjempeflink 🙂
      Selv har jeg treningfri i dag, men det kan hende jeg tar en intervalløkt etter jobb hvis energinivået holder seg oppe.
      Ha en flott fredag!

    6. Unni: Jeg føler jeg må trene når vi får et slikt godt tilbud gjennom jobb 🙂 Vi prøver det ut nå frem til sommeren, med en time i uken 🙂 Så får vi se etter sommerferien hva det blir til 😀

    7. Tiril Sørensen: Nei, og jeg trener jo ikke til vanlig heller, så at dette gikk så bra til tross for spaghetti bein så tidlig så må jeg jo bare si meg fornøyd 😀 Og det er kjekt å komme litt i gang med treningen slik at jeg kan få en ordentlig rutine på det 🙂

      Ha en fin-fin fredagskveld videre 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg