DET GÅR MYE I DET SAMME.

 

Så spennende er mitt liv, liksom. 

 

I dag har jeg trent igjen. Det er ikke sånn at jeg prøver å gjøre dette til en treningsblogg, men det skjer liksom ikke så veldig mye spennende i hverdagen at jeg har så mye annet å skrive om enn det jeg driver med, så da får det bli sånn. Det er enten det, eller at jeg skal blåse ut om alt og alle som irriterer meg for tiden. Da er kanskje ikke trening så ille å lese om likevel?

Fra tuten i går. Fine festningen.

 

Jeg har i alle fall trent i dag og jaggu er jeg sprekere enn sist. I dag gikk det mest i å gå og løpe på tredemølla. Det skal visst hjelpe på kondisen sier de. Hvis ikke turene med Petter og Ellinor er nok, noe de tydeligvis ikke er, så får jeg løpe litt i tillegg. Jeg syns det er barnslig å stå inne på et treningssenter for å løpe- jeg vil mye heller ut i naturen. Håper på vår snart, med andre ord.

Mest av alt får jeg vel håpe på at formen er så god at jeg finner motivasjon til å løpe ute. Akkurat nå er den eneste motivasjonen jeg har, se bort i fra det at helsen sier at jeg må trene, at jeg faktisk betaler for å være der. Det gjør man ikke i naturen, så da hadde jeg vel gitt opp ganske fort. Kremt. Nei, på tide å slappe av. Jeg har ligger i 40 minutter i badekaret så jeg er sliten!

 

♠ ELEVELE ♠

 

#trening #kardio #styrke

8 kommentarer
    1. Litt trening er greit å lese om det. 🙂
      Og det er ikke barnslig å løpe på tredemølle. Bare veldig fint nå som det er glatt og ekkelt å springe ute 😘

      1. Ja, akkurat på denne årstiden er det helt greit, men om sommeren, våren og høsten (når værer er fint) syns jeg det er skikkelig barnslig 😛 Men, alle er jo ikke like glad i naturen som meg 🙂

      1. Jeg syns det altså- selv om det kanskje er litt tyngre terreng visse plasser 🙂 Men akkurat nå om vinteren når det er kaldt, glatt og vått så gjør det meg ikke så mye å bruke mølla altså 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg