BLOGGERE- 30 DAY BLOGGING CHALLENGE #21

 

I håp om å komme godt i gang med bloggingen igjen, etter en veldig lang og ufrivillig pause, hiver jeg meg på en challenge jeg fant hos Lithanna.blogg.no.

 

 

DAG 21 – HVA GJØR DEG TRIST

Det er mange ting som gjør meg trist. Opplagte ting er så klart når noen nære og kjære, og kjæledyr dør, eller har det vondt på noe vis. Slike ting sier seg litt selv. Men jeg har spesielt én ting som gjør meg ekstremt trist. Jeg blir i grunn ikke bare trist av det, men også sint og kanskje til og med forbannet.

Urettferdighet! Det er det verste jeg veit, når noen blir urettferdig behandlet, uansett hva det måtte gjelde. Det gjør meg så trist og lei, og sint og noen ganger til og med forbannet at jeg nesen ikke har ord for det. Opplever jeg at noen blir urettferdig behandlet så sier jeg alltid i fra. Slikt er ikke greit! 

 

Hva gjør deg ekstra trist?

 

______________________________

#bloggere #challenge #lithanna #trist

______________________________

10 kommentarer
    1. Jeg er nok ikke ofte trist, men mest når folk jeg et glad i har det vondt. Og folk dør og sånt 🙁 Men nå har du mulighet for å bli veldig glad snart 😉

    2. frodith: Nei, jeg trur ikke jeg er så ofte trist jeg heller, men det er klart noen ganger trenger man litt ekstra oppmuntring 🙂 Og det er jo alltid trist når noen dør, eller har det vondt på noen måte. Men da er det lov å være trist- noe annet ville jo vært rart, tenker jeg 🙂

      Oi? Nysgjerrig? 😀 He he

    3. Uff, ja det må jeg si meg enig i. Det tristeste for meg er nok det å miste noen jeg er glad i og som står meg nær. Men det værste jeg ser eller opplever/hører om, er urettferdighet. Da blir jeg så provosert, trist og lei. Og sier ifra om jeg kan (:

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg