DET ER DET BESTE MED DET.

 

Det er aldri så ille at det ikke er godt for noe.

 

Det beste med dagene jeg trener, og de dagene jeg er litt seint hjem fra jobb, er at jeg kommer hjem til ferdig servert middag. Med andre ord burde jeg helt seriøst trene hver dag. For at jeg i det hele tatt skal komme meg på trening så er jeg nødt til å ta det rett etter jobb, ellers blir jeg garantert sittende fast i sofaen. Kristoffer drar som regel på trening klokken 18.15.

Én av rettene jeg har fått servert når jeg har kommer hjem fra trening.

 

Da blir det han som må lage middag da, skal ha få seg noe mat før trening. I dag var jeg bare litt seint hjemme fra jobb, kun fordi jeg er en smule treig, så da rakk han å begynne på middagen. Helt greit for meg, for jeg syns egentlig det er dritkjedelig å mekke mat. I morgen skal jeg trene igjen, så da kommer jeg jaggu hjem til ferdig servert mat da også. Heldige meg.

 

♠ ELEVELE ♠

 

#hverdag #middag

18 kommentarer
    1. Jeg stortrives med å bo selv, men det å komme hjem til ferdig middag hadde vært deilig og jeg savner det. I morgen er det jobb igjen, men jeg er heldigvis ikke så sent hjemme. Ettersom jeg ikke jobber fult, er jeg ikke på jobb de dagene jeg trener. Det er veldig deilig 😊

      1. Ser den altså 🙂 Jeg også trives jo med å bo aleine når jeg gjør det, men det er mange fordeler med å være samboer også- og det å komme hjem til ferdig middag er uten tvil en av de tingene 😉 he he..

        Jeg merker at det er greit å trene i helgene, når jeg har harr fri hele dagen ellers 😀 Men, nå jobber jeg 100% så da får jeg bare nyte det de få gangene jeg er sist hjemme 🙂 he he

    2. Bra at du har fått deg nye gode vaner. Trening skal være moro. Var litt på treningssentra i 1990-tallet, det ble som regel 30 min eller 1time på tredemølla. Sjelden noe annet, men av og til ble det litt spinning men ikke så mye. Bra trim. Ha en fin kveld.

      1. Ja, vaner er bra å ha 😀 Spinning takler jeg ikke- det syns jeg er så kjipt at jeg heller hadde lagt på meg 20 kg, enn å sitte på en slik sykkel- bare for å poengtere hvor kjipt jeg syns det er 😛 ha ha

    3. Så deilig å komme hjem til ferdig middag! Jeg har nok skjemt bort mannen min så her er det han som bestandig får ferdig mat – selv om han kommer først hjem! Prøver stadig å endre på den uvanen jeg har gitt ham, men har ikke lykkes enda. men jeg gir meg ikke 🙂

      1. He he.. Det er farlig å gi de slike vaner ja 😛 Han blei litt borskjemt min også, når jeg gikk sykemeldt i lang tid- da var maten servert hver dag når han kom hjem fra jobb. Det var en litt kjip overgang for han når jeg begynte å jobbe igjen 😛 ha ha.. Nå er jeg hjemme først de 3 andra dagene da, så jeg syns ikke synd på han de to dagene han må lage mat 🙂

      1. Nyter de to dagene i uken det skjer ekstra godt ja <3 Han er i utgangspunktet mye flinkere enn meg på å lage mat, så jeg syns det er kjekt 😉 he he. .

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg