MYE BEDRE!

 

Det ligger mye sannhet i uttrykket “det er ikke så mye som skal til”.

 

Jeg har lenge, lenge, vært på utkikk etter nattbord. Jeg hater å gå i butikker og når jeg først er i en butikk som kanskje selger nattbord har jeg enten ikke tålmodighet til å se etter det i tillegg, eller også har de ingen jeg vil ha. I tillegg har nattbord vist seg å koste en formue i forhold til hva jeg har villet betale. Spesielt når de ikke er helt min smak heller. Ikke at jeg egentlig har noen spesiell smak, men det må jo se litt ut. Før-bildet er nok så pinlig, så bær over med det. 


Jessda. I sikkert fire år, som er ca. så lenge Kristoffer har bodd her, har han brukt en eske som nattbord. Jodaså. 

Jeg har kommet over flere fine nattbord på disse kjøpe-selge gruppene på facebook, men jaggu forsvinner de fort, eller også liker folk å betale en formue for de og da har ikke jeg vært med i budrunden så lenge. Nattbord er tydeligvis veldig populære, siden de alltid allerede er solgt før jeg får varsel om at de er publisert i gruppen, eller også fordi folk vil betale dyrt for de. Det er ikke sikkert det er dyrt, at det bare er jeg som ikke vil bruke så mye penger på det. 


Det er ikke så mye som skal til. Så mye bedre og fine med nattbord enn en eske. 

I går kom jeg over to nattbord til salgs. Det merkelige var at de var lagt ut for et døgn siden, men de var ikke solgt enda. Hva skjer med det liksom? Skulle jeg endelig være heldig å få tak i to greie nattbord til en nok så fornuftig pris i forhold til hva jeg var villig til å gi? De lå til salgs for høystbydende 300 kr, så jeg la inn bud på 300 kr og vant budrunden. Hurra liksom. 300 kr kan jeg mer enn gjerne betale for 2 nattbord. Og så liker jeg jo gjenbruk også da. Vinn vinn.


Nå slipper jeg å ha alt liggende på sengekanten og på gulvet. Det er ikke fint lite, til tider.

Jeg var å hentet nattbordene nå i kveld og jeg må jo si meg fornøyd med resultatet. Tidligere har jeg hatt telefonen liggende på sengekanten. Strikk, kontroll til apple-tv og annet stæsj har også endt opp med å ligge på sengekanten, så det var veldig på tide med nattbord nå altså. Aller mest var det kjekt å få byttet ut den stygge esken som sto der. Måtte jeg ha valgt mellom en eske og ingenting hadde jeg uten tvil valgt ingenting. Nattbordene kommer godt med, kan du si. 

 

Har du nattbord, eller ligger alt bare i sengen, eller på gulvet? 

 

________________________________________

#hverdag #gjenbruk #nattbord #interiør

________________________________________

18 kommentarer

Siste innlegg