DE SKAL SÅ SYKT FÅ IGJEN!

 

Jeg skal så absolutt ikke være noe bedre! 

 

Her om dagen kom igjen naboen og plaget meg. Det er alltid jeg som får gjennomgå, hver eneste gang! De andre har sluppet jævlig billig unna, hele veien, så nå skal jeg være like jævlig tilbake, mot alle sammen! Noen er veldig opptatte av at man må ta hensyn til noen, men det kan de bare drite i nå, for å si det mildt. Jeg skal seriøst hevne meg så sykt at de kommer til å angre på at de i det hele tatt begynte denne krigen. Naboen har møtt sin overmann der! Ja, jeg er mann! 

Her om dagen blei jeg altså kastet i bassenget, fullt på kledd. Det begynte med at Kristoffer plaget meg og at jeg skreik som en gal. Folk trudde vel det var noen som blei drept. Naboen over kom ut på balkongen sin og var som vanlig tøff i trynet på avstand. Han oppmuntret Kristoffer til å kaste meg i bassenget. Vel, han bare dyppet rumpen min i bassenget, men det var nok til at jeg skulle ta igjen det. Kristoffer er både sterkere og kjappere enn meg, så det var ikke bare lett. 

Vel, det endte som sagt med at den andre naboen kom å heiv meg i bassenget i stedet for! To mot én er feig da. Men herlighet, pinglene tørr jo ikke noe annet. Jeg har så sykt mye hevn å ta igjen, og jeg skal ikke være nådig heller. Tviler på at de sover godt om natten, for å si det sånn, for de veit det kommer, de veit bare ikke når. Når de minst venter det er jeg der- vent å se. Jeg har allerede bestemt meg for en hevn, men jeg sier ikke på hvem, hva, eller når. Vent å se. 

 

Liker du å ta hevn? 

 

_______________________________________________________

#hverdag #nabokrig #nabo #krig #hevn #feig #allemoten

_______________________________________________________

16 kommentarer

Siste innlegg