STILLE, MEN IKKE ROLIG.

 

Jeg veit egentlig ikke. 

 

Dagene liksom bare går. Jeg har i grunn ikke så mye å si, eller fortelle. Jeg gjør jo ikke akkurat så mye spennende at det gjøre noe. Det meste spennende for min del er å vente på valpene til Ellinor som kommer hvilken som helst dag nå.

Ellers er det tilbake på jobb etter en fin påskeferie og treningen måtte taes opp igjen. Jeg tok treningsfri hele påskeuken og det merkes. Jeg trente i går og jeg må nok trene i morgen. 2. mai er det PT-time igjen, så jeg må få opp formen.

 

♠ ELEVELE ♠

 

#hverdag

4 kommentarer
    1. Har sånne perioder jeg også. Men kjekt å se deg innom likevel ♥
      Flott bilde ♥ Bare det er jo verdt å blogge litt om 😉

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg